خرید رنگ اکریلیک | بازار فروش عمده آن

امروزه خرید رنگ اکریلیک به دلیل پوشش دهی بالا، خشک شدن سریع، پایه آب بودن و سازگاری با محیط زیست در رنگ آمیزی ساختمان بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

خرید رنگ اکریلیک می تواند گزینه ی مناسبی باشد برای کسانی که می خواهند رنگی را انتخاب کنند که هم ویژگی های نسبی رنگ پلاستیک و هم رنگ روغنی را دارا باشد.

بیشتر بخوانید: رنگ روغنی

خرید رنگ اکریلیک

 

تفاوت های رنگ اکریلیک و رنگ پلاستیک

رنگ ها در انواع مختلف و فام های متنوع در صنعت ساختمان سازی کاربرد ویژه ای دارند. از جمله رنگ هایی که در ساختمان مورد استفاده قرار می گیرند رنگ های پلاستیک و اکریلیک هستند. در اینجا قصد داریم تا شما را با تفاوت های رنگ اکریلیک و پلاستیک آشنا کنیم.

خرید رنگ اکریلیک

 

رنگ اکریلیک در واقع نوع تکامل یافته ی رنگ های پلاستیک می باشد و تمام ویژگی های رنگ های پلاستیک از جمله پایه آب بودن، خشک شدن سریع، فاقد بوی بد و ساگاری با محیط زیست را دارا می باشد. به علاوه در رنگ های اکریلیک ضعف های رنگ های پلاستیک مانند عدم مقاومت در برابر رطوبت و نور خورشید و همچنین استفاده از آن در رنگ آمیزی نمای بیرونی ساختمان برطرف شده است.

امروزه شرکت های تولید کننده رنگ اکریلیک این نوع رنگ را با طیف های بسیار متنوع روانه بازار مصرف کرده اند که با توجه به مزایای آن مورد استقبال مصرف کنندگان قرار گرفته است و جایگزین رنگ های پلاستیکی شده اند. اما این بدان معنا نیست که دیگر رنگ های پلاستیکی هیچ گونه کاربردی در رنگ آمیزی ساختمان ها ندارند این رنگ به دلیل قیمت مقرون به صرفه ای که دارد در رنگ آمیزی سقف، راهروها، مکان هایی که رطوبت کمتری دارند و در معرض تابش نور آفتاب نیستند همچنان مورد استفاده قرار می گیرد.

خرید رنگ اکریلیک

کارخانه بزرگ رنگ اکریلیک در ایران

امروزه کارخانه های بسیار بزرگی در صنعت تولید رنگ در ایران در حال فعالیت هستند. که اکثر آنها علاوه بر تولید رنگ ساختمانی، رنگ های صنعتی نیز که در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد تولید می کنند. در زیر به چند شرکت بزرگ که در تولید رنگ اکریلیک پیشرو  هستند، اشاره می کنیم.

  • رنگ نیوکالر
  • رنگ الوان
  • رنگ نگین
  • رنگ اطلس
  • رنگ بینالود
  • رنگ مشکات
  • و…

خرید رنگ اکریلیک

مرجع فروش عمده انواع رنگ اکریلیک مرغوب

گسترش روز افزون اینترنت سبب شده که بسیاری از شرکت ها برای ارائه محصولات خود و همچنین دسترس پذیری هر چه بیشتر مشتریان به مجموعه های تولیدی و مراکز پخش محصولات مختلف، بخش قابل توجهی از تبلیغات خود را در این بستر منتشر کنند. فروش عمده انواع رنگ های صنعتی و رنگ اکریلیک در تهران برای بازارهای داخل و خارج از کشور بصورت کاملا مستقیم از درب کارخانه صورت می گیرد. برای خرید رنگ اکریلیک بصورت عمده می توانید با کارشناسان مجموعه ما تماس بگیرید تا در خرید انواع رنک و مشتقات مربوط به آن به شما مشاوره دهند.

خرید رنگ اکریلیک

قیمت رنگ اکریلیک در بازار

قیمت رنگ اکریلیک در بازار با توجه به کیفیت و نوع برند آن متفاوت است. برای خرید رنگ اکریلیک می توانید با برقراری ارتباط با کارشناسان فروش ما و اعلام دقیق سفارش خرید خود را انجام دهید.

برای دریافت لیست قیمت و ثبت سفارش کافیست تا موارد زیر را برای ما ارسال کنید

  1. نوع رنگ درخواستی
  2. کیفیت مد نظر
  3. حجم و نوع بسته بندی
  4. میزان سفارش
  5. بازار هدف

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.