خرید رنگ | نمایندگی فروش بهترین نوع آن در تهران

خرید رنگ برای هر نوع مصرفی، باید طبق اصول باشد. که برای انتخاب بهترین نوع آن می توانید با نمایندگی فروش رنگ در تهران یا دیگر شهر های و یا شرکت های پخش معتبر مراجعه کنید تا به شما در خرید انواع رنگ مشاوره ای دقیق ارائه دهند.

خرید رنگ

مرکز خرید رنگ ساختمانی

رنگ های ساختمانی بطور کلی به سه دسته تقسیم می شوند:

  • رنگ پلاستیک

رنگ پلاستیک یک رنگ پایه آب است که برای استفاده از آن باید در آب حل گردد تا به غلظت دلخواه برسد در گذشته بیشتر از رنگ پلاستیک برای رنگ آمیزی داخلی استفاده می شد اما به مرور زمان به دلیل قابل شستشو نبودن محبوبیت خود را زا دست داد. اما همچنان از رنگ پلاستیک برای رنگ آمیزی سقف ساختمان ها مورد استفاده قرار  می گیرد. خشک شدن سریع و پوشش دهی بالا از ویژگی های این نوع رنگ است.

خرید رنگ

  • رنگ روغنی

رنگ روغنی به دلیل مقاومت بالایی که دربرابر ترک خوردگی و همچنین دارا بودن قابلیت شستشو بسیار پر طرفدار است. رنگ روغنی در سه نوع زیر تولید می شود:

  • روغنی براق
  • روغنی مات
  • روغنی نیمه مات
  • رنگ اکریلیک

رنگ های اکریلیک به دلیل پایه آب بودن محبوبیت زیادی دارند. این نوع رنگ در طیف های متنوع در بازار موجود هستند و به دلیل غلظت بالایی که دارند پوشش دهی بالایی دارد و قابل استفاده برای تمامی سطوح می باشد و ررنگ های اکریلیک نیز مانند رنگ پلاستیک به سرعت خشک می شود با این تفاوت که رنگ اکریلیک در برابر نور خورشید و رطوبت مقاوم است.

خرید رنگ

فروشنده بهترین رنگ های ایرانی

رنگ هایی که توسط اکثر تولید کننده های ایرانی تولید می شود معمولا دارای کیفیت قابل قبول و از  استاندارد های جهانی نیز برخوردار می باشند تا آنجا که صادرات بخش زیادی از تولیدات آنها به کشورهای مجاور صورت می پذیرد. از بهترین برندهای تولید کننده رنگ می توان شرکت های زیر را نام برد:

  • رنگ الوان
  • رنگ بینالود
  • رنگ سحر
  • رنگ ایران
  • و…

جهت اطلاع از بروزترین قیمت رنگ بینالود، رنگ سحر و… با راه های ارتباطی ما در این صفحه تماس بگیرید. برای خرید رنگ بهتر است که به نماینگی ها و شرکت های پخش معتبر در سراسر کشور مراجعه کرد یا بطور غیر حضوری از طریق پایگاه های فروش شرکت های تولید کننده که در بستر اینترنت فعالیت می کنند سفارش خود را تهیه کنید.

خرید رنگ

نماینده فروش برندهای برتر رنگ

رنگ پلاستیک هرچند که مثل گذشته در رنگ آمیزی ساختمان مورد استفاده قرار نمی گیرد اما بعنوان یکی از رنگ های قدیمی ساختمانی شناخته می شود و در مواردی مانند رنگ آمیزی سقف از آن استفاده می شود. از آنجا که رنگ پلاستیک نسبت به رنگ های اکریلیک و روغنی از قیمت پایین تری برخوردار است کسانی که قصد خرید رنگ برای آمیزی خانه خود را دارند جهت کاهش هزینه ها می توانند برای رنگ آمیزی محل هایی که استفاده از سایر رنگ ها الزامی نیست نظیر سقف، کابینت آشپزخانه، کمد دیواری و … از رنگ پلاستیک استفاده کنند.

برای خرید رنگ های ساختمانی در انواع مختلف و سایر ملزومات مربوط به نقاشی ساختمان می توانید با همکاران ما در قسمت فروش تماس بگیرید و محصول مورد نظر خود را سفارش دهید. تا با قیمت کلی برای شما ارسال شود.

خرید رنگ

قیمت خرید انواع رنگ در تهران

برای خرید رنگ علاوه بر قیمت رنگ باید به کیفیت و ماندگاری آن هم توجه داشت قیمت رنگ معمولا بر اساس نوع رزین استفاده شده در آن تعیین می شود. در این مجموع فروش انواع رنگ های صنعتی، انواع رنگ ماشین، رنگ اکریلیک، رنگ ساختمانی و فروش رنگ استیل با قیمت کلی و بصورت عمده صورت می پذیر برای اطلاع از قیمت انواع رنگ فقط کافیست تا با کارشناس فروش ما تماس بگیرد تا لیست آخرین قیمت محصولات برای شما ارسال شود.

6

  1. سلام من از رنگ‌اکریلیک این سایت خریداری کردم و راضی بودم مقاوم و بادوام هستش با تشکر

  2. سلام اینجا استا کاری از رنگها استفاده کرده کارایی رنگها چطوره خوبه یا معمولیه..

  3. با سلام وقت بخیر. رنگ روغنی یکی از رنگ های ساختمانی است که برای ایجاد تنوع و تغییر در محیط های مختلف استفاده میشود. رنگ با کیفیت با تمام رنگ ها و قابلیت سریع چسبیدن میباشد.
    تشکر زیاد از توضیحاتتون

    • سلام جناب آقای علیرضا خوشخوی برای دریافت پاسخ سوال خود با شماره ثبت شده در سایت تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.