فروش عمده رنگ اکریلیک | مرکز خرید عمده انواع آن

فروش عمده رنگ اکریلیک ساختمانی و صنعتی توسط این مجموعه در تهران و  ارسال به سایر نقاط کشور صورت می پذیرد. بستر اینترنت این فضا را برای تولید کننده گان و مشتریان محصولاتشان فراهم کرده که بصورت فروش آنلاین و غیر حضوری کالای خود را به مشتری عرضه کنند.

فروش عمده رنگ اکریلیک

تولید انواع مختلف رنگ اکریلیک

رنگ اکریلیک بر پایه رزین اکریلیک در دو نوع پایه آب و پایه حلال تولید و به بازار عرضه می شود. که نوع پایه آب آن بیشتر جهت مصارف رنگ آمیزی ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد و از نوع پایه حلال آن بیشتر جهت خط کشی خیابان ها، رنگ آمیزی جدوال و حاشیه بزرگراه ها و… که تحت عنوان رنگ های ترافیکی در بازار مو جود هستند، مورد استفاده قرار می گیرد.

رنگ اکرلیک پایه آب

رنگ اکریلیک پابه آب به این معنی که برای رقیق کردن رنگ نیاز به استفاده از حلال های نفتی که داری بوی نامطبوعی هم هستند، نیست و تنها با اضافه کردن آب به رنگ و رقیق کردن آن می توان از آن استفاده کرد. یکی از خواص این رنگ خشک شدن سریع آن است. هر چند رنگ اکریلیک بواسطه ی آب رقیق می شود اما پس از خشک شدن مقاومت بسیار بالایی در برابر آب دارند.

فروش عمده رنگ اکریلیک

مزایا و معایب رنگ اکریلیک

مزایا

خشک شدن سریغ
سازگاری با محیط زیست به دلیل رقیق شدن با آب
عدم بوی نامطبوع
پوشش دهی نسبتا بالا
مقاومت در برابر رطوبت و نور خورشید
طیف رنگی متنوع
قابل شستشو بودن

معایب

نسبت به رنگ های روغنی براقیت کمتری دارد
بطور صد در صد قابل شستشو نیست که البته میزان مقاوت آن در برابر آب بستگی به نوع پرایمر آن دارد.

رنگ اکریلیک پایه حلال

رنگ اکریلیک پایه آب و حلال در سه نوع مات، نیمه مات و براق تولید و در بازار موجود هستند. یکی از کاربرد های مهم این نوع رنگ استفاده از آن بعنوان رنگ ترافیکی سرد بوده که بر پایه رزین اکریلیک ترمو پلاسست تولید شده و دارای خواص فیزیکی و مکانیکی بسیار مطلوبی می باشد.

فروش عمده رنگ اکریلیک

مرکز پخش رنگ اکریلیک ساختمانی

فروش عمده رنگ اکریلیک ساختمانی و سایر مشتقات و ابزار آلات رنگی مورد نیاز نقاشان در رنگ آمیزی ساختمان توسط این مجموعه در تهران و سایر شهرستان ها بصورت فروش آنلاین و با قیمت کلی صورت می پذیرد. فروشندگان محترم برای تهیه رنگ و سایر ملزومات نقاشی ساختمان می توانند با بزرگترین مرکز پخش رنگ در ایران تماس گرفته و محصول مورد نظر خود را سفارش دهند.

فروش عمده رنگ اکریلیک

بازار بهترین برند رنگ اکریلیک در ایران

در گذشته بیشتر رنگ اکریلیک مورد نیاز بازار داخلی با قیمت دو برابری از سایر کشور های تولید کننده رنگ وارد کشور می شد که تولید کنندگان داخلی را بر آن داشت که با توجه به نیاز بازار و استفاده از دانش متخصصان داخلی به تولید رنگ اکریلیک در داخل کشور اقدام کنند. امروز بعد از گذشت چندین سال از تولید رنگ اکریلیک در کشور، ایران یکی از بزرگترین تولید کننده گان رنگ اکریلیک در منقطه به شمار می رود که علاوه بر تولید رنگ اکریلیک با کیفیت و با قیمت به مراتب پایین تر از رنگ های اکریلیک خارجی و تامین نیاز بازار داخلی به رنگ های اکریلیک صادرات این محصول به کشورهای همسایه نیز صورت می پذیرد. فروش عمده رنگ اکریلیک توسط این مجموعه با قیمت کلی جهت تامین نیاز داخلی و بازار صادرات انجام می شود.

برند های مختلفی در کشور اقدام به تولید رنگ اکریلیک می کنند که از جمله آنها می توان به برند های زیر اشاره کرد.

  • رنگ اکریلیک الوان
  • رنگ اکریلیگ اطلس
  • رنگ اکریلیک بارک
  • رنگ اکریلیک نیوکالر
  • و…
  • فروش عمده رنگ اکریلیک

قیمت روز انواع رنگ اکریلیک

رنگ ها با توجه به نوع رزین استفاده شد در آنها قیمت گذاری می شود. بطور کلی رزین های استفاده شد در رنگ ها به دو دسته تقسیم می شود:

  • رزین طبیعی: که بیشتر از صمغ و شیره گیاهان بدست می آید
  • رزین مصنوعی: این رزین ها به شیوه های مختلفی تولید می شود مانند: وینیلی، کلرو کائوچو، و…

فروش عمده رنگ اکریلیک با قیمت کارخانه و کیفیت عالی توسط این مجموعه عرضه می شود. برای آگاهی از آخرین قیمت رنگ اکریلیک کافیست تا با راه های ارتباطی موجود در این صفحه تماس بگیرید تا در اولین فرصت لیست قیمت برای شما ارسال شود.

فروش عمده رنگ اکریلیک

با توجه به نیاز به رنگ آمیزی منزل یا محل کار شاید در این فکر باشید که چه نوع رنگی برای رنگ آمیزی مکان مورد نظر شما مناسب است و یا اینکه چه برندی از کیفیت بالا و قیمت مناسب برخوردار است؟؟؟ مجموعه ی ما فروش عمده رنگ اکریلیک را با کیفیت بالا و قیمت رقابتی به شما هموطنان عزیز عرضه می کند تا با امنیت خاطر بهترین خرید را با ما تجربه کنید. برای خرید انواع رنگ و ملزومات نقاشی ساختمانی و همچنین اطلاع از بروز ترین قیمت های بازار کافیست با کارشناس فروش ما ارتباط بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.