قیمت رنگ اپوکسی | مرجع خرید و فروش آن در ایران

قیمت رنگ اپوکسی پلی یورتان و رنگ های استخری با توجه به میزان رزین و چسبندگی تعیین می شود. برای دریافت لیست قیمت انواع رنگ های صنعتی می توانید با مراجعه به سایت مرجع خرید و فروش انواع رنگ در ایران، با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

رنگ های صنعتی اپوکسی

رنگ اپوکسی چیست و چه کاربردی دارد؟

اپوکسی (پلی پوکساید) یک ماده گرماسخت (ترموست) است که از دو ماده شیمیایی رزین اپوکساید و سخت کننده (هاردنر) یا فعال ساز  پلی آمید(پلی آمین) تشکیل شده است.
رنگ اپوکسی یک محصول دو جزئی به شمار می رود که به دلیل ویسکوزیته (گرانروی یا لزجت یک سیال (مایع یا گاز)، که در واقغ میزان مقاومت آن را در مقابل جاری شدن را مشخص می کند) پایین از آن بعنوان رنگ نهایی در سیستم های دارای پرایمر با لایه های میانی و یا بدون لایه های زیرین و یا بطور مستقیم بر روی سطح استفاده کرد.
اپوکسی به دلیل چسبندگی ای که دازد کاربرد های فروانی دارد که از مورد استفاده ای آن می توان به رنگ اپوکسی،چسب ها و… اشاره کرد.
از رنگ اپوکسی می توان بعنوان بهترین جایگزین پوشش های محافظتی جهت مکان هایی که نیاز به مقاومت ویژه در برابر عوامل جوی،سایش و اصطکاک،عوامل شیمیایی و … استفاده کرد.
همچنین از رنگ اپوکسی بر روی کلیه ی سطوح فلزی،چوبی،بتنی،فونداسیون سازه ها،اتاق های تاسیسات و موتور خانه ها،سالن های ورزشی،زیرزمین های مرطوب و بطور کلی همه ی مکان هایی که نیاز به یک پوشش با مقاومت بالا و دوام طولانی مدت نیاز دارند،می توان استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: رنگ نسوز

قیمت رنگ اپوکسی

پوشش اپوکسی و رنگ اپوکسی دو واژه ی متفاوت از هم هستند که بیشتر اوقات بجای یکدیگر مورد استفاده قرار می گیرند. پوشش اپوکسی در واقع رنگ نیست رنگ استفاده شده در کف پارکینگ ها یک محصول لاتکس اکریلی است بسیاری از کارخانه هایی که در تولید رنگ فعالیت می کنند مقداری اپوکسی به رنگ های خود اضافه و آن را تحت عنوان رنگ ترکیبی با یک واحد اپوکسی، تولید می کنند استفاده از اپوکسی همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم موجب چسبندگی و ماندگاری بیشتر و بهتر محصول نسبت به رنگ های اکریل استاندارد می شود اما همچنان نمی توان آن را جزء محصولات اپوکسی به شمار آورد.
در ساختار شیمیایی اپوکسی این قابلیت وجود دارد تا بسپارهای (تکپار/مونومر) گوناکونی با خواص و ویژگی های متفاوتی تولید شود. بطور کلی اپوکسی ها نسبت به اکثر رزین های دیگر به دلیل چسبندگی،خواص بسیار عالی مکانیکی و مقاومت الکتریکی بالا و همچنین مقاومت شیمیایی و گرمایی شناخته شده هستند.
بسیاری از خواص و ویژگی های اپوکسی ها قابلیت تغییر را دارند به عنوان مثال به چند نمونه از آن ها در زیر اشاره می کنیم
اپوکسی پر شده از روی که مقاومت در برابر خوردگی را افزایش می دهد یا اپوکسی پر شده از نقره که رسانایی الکتریکی را افزایش می دهد و یا مخلوط آن با ریز الیاف های کربن که آنها  را رسانا می کند و این در حالیست که اپوکسی خالص خود عایق الکتریکی می باشد.
بعضی از انواع اپوکسی ها که مقاومت الکتریکی بالا و خاصیت عایقی/ رسانایی در برابر گرما را دارند در صنعت الکترونیک مورد استفاده قرار می گیرند.

بیشتر بخوانید: رنگ روغن

قیمت رنگ اپوکسی

 

شرکت تولیدکننده رنگ اپوکسی در ایران

شرکت های متعددی اقدام به تولید رنگ اپوکسی می کنند که از آن جمله می توان به شرکت های رنگ آریا،شرکت صنعتی و شیمیایی رنگین،سرو رنگ،شرکت صبا شیمی آریا و… نام برد.
شرکت های تولید کننده رنگ اپوکسی و بطور کلی رنگ های صنعتی،رنگ را با توجه به کاربرد آن و معیارهای مشتری مثل نوع رنگ درخواستی،کیفیت،حجم و نوع بسته بندی،میزان سفارش،بازار فروش و… تهیه و تولید می کنند.

قیمت رنگ اپوکسی

بازار فروش بهترین برند رنگ اپوکسی

با توجه به نیاز روزافزون به استفاده از رنگ های صنعتی از جمله رنگ اپوکسی، بازار فروش بسیار عالی و پرفروش آن در ایران و سایر کشور های منطقه خاورمیانه شکل گرفته بطوری که شرکت های تولید کننده رنگ علاوه بر تامین نیاز های رنگ بازار داخل، بازار فروش رنگ های صنعتی را در کشورهای ترکمنستان، تاجیکستان،قرقیزستان، افغانستان، آذربایجان، عراق و سایر کشور های منطقه بدست آورده اند.
برای تهیه و سفارش انواع رنگ ها ی صنعتی در سراسر کشور و حتی برای صادرات آن می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

بیشتر بخوانید: رنگ منگنز

بازار فروش رنگ

پخش مستقیم رنگ اپوکسی استخر در کشور

رنگ استخری در انواع مختلف رنگ ضد جلبک، رنگ اپوکسی، رنگ پایه آب،رنگ پایه حلال، رنگ اکریلیکی، رنگ پایه پلی اورتان و پلیمری تولید می شود.
که هر کدام با توجه به نیاز مشتری در مجموعه هیدرولیکی خاصی مورد استفاده قرار می گیرد.
رنگ اپوکسی استخری معمولا با توجه به اطلاعات فنی که مشتری در مورد استخر ارائه می دهد و بررسی کارشناسان فروش امکان پذیر است.
پخش مستقیم رنگ اپوکسی استخری در کل کشور توسط این مجموعه صورت می پذیرد برای تهیه ی انواع رنگ اپوکسی استخری و دریافت لیست قیمت و همچنین دریافت مشاوره جهت انتخاب بهترین نوع رنگ با توجه به اطلاعات فنی مربوط به استخر با کارشناسان فروش و مشاورین ما ارتباط بگیرید.

بیشتر بخوانید: رنگ ترافیکی

قیمت رنگ اپوکسی

لیست قیمت روز رنگ های اپوکسی

برای اطلاع از قیمت رنگ اپوکسی، همچنین سایر محصولات و دریافت لیست قیمت انواع رنگ های صنعتی و پوشش های اپوکسی کافیست تا با مشاورین و کارشناسان فروش  ما از طریق تماس تلفنی و شبکه های اجتماعی ارتباط بگیرید. تا به شما در انتخاب هر چه بهتر انواع رنگ ها، خرید با کیفت و قیمت مناسب راهنمایی و مشاوره دهند.

قیمت رنگ اپوکسی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.