استفاده از لواشک خانگی هلو برای تهیه ماسک خانگی!!

چرم میوه، چیست و چگونه آن را درست کنیم
شما می توانید لواشک خانگی هلو داشته باشید، اما در این مورد اجازه دهید در مورد چیز دیگری صحبت کنیم! پوست میوه یک دستور العمل کامل خاورمیانه است که سالم و خوب است.

یک نوع غذای خام نیز از این میان وعده وجود دارد که برای سلامتی مفید است و انرژی زیادی می دهد.
توسط VALERIA GATTIF چرم میوه، چیست و چگونه ساخته می شود چرم میوه، چیست و چگونه درست می شود سیب، گلابی، هلو، زردآلو، گیلاس و توت فرنگی که کشاورزان نمی توانند به دلیل رسیده بودن به بازار بفرستند، کجا آنها به پایان می رسند؟

در برخی موارد عاقلانه، این غذاهای خوش طعم و خوش طعم، منای زمین و پر از آفتاب، تبدیل به «پوست میوه» می شود، آیا نمی دانید چیست؟

لواشک خانگی هلو

یک نقطه شروع عالی را می توان با خواندن کتاب “پوست پوست” از نویسنده فرانسوی ماری کوچارد یافت، جایی که او در مورد این روش قدیمی، هوشمند و عالی برای نگهداری و فرآوری میوه صحبت می کند، مناسب برای کسانی که به سبک زندگی 100٪ غذایی طبیعی اهمیت می دهند.

در اینجا ما به طور خاص در مورد خط تولید محصولات “پوست میوه” توزیع شده توسط Fwee فرانسوی صحبت می کنیم، یک آزمایشگاه دوره گرد که همچنین قصد دارد محصولات “پوست گیاهی” را با گیاهان یا ادویه ها ایجاد کند، که می خواهد ایده خشک کردن سبزیجات خاص را توسعه دهد.

سرشار از قندها، مانند هویج، گوجه فرنگی، چغندر یا کدو تنبل.

اما در حقیقت، برای تحقیق در مورد منشأ واقعی آن، سنت “چرم میوه” خاورمیانه، به ویژه لبنانی است: در اینجا در واقع صفحه ای به زبان انگلیسی، گلاب وجود دارد.

و شکوفه پرتقال که مسئول بازگرداندن دستور اولیه است.

در حال حاضر چرم میوه ای نیز در برخی رستوران ها و توسط سرآشپزهایی که به ویژه به غذاهای سالم و طبیعی برای غنی سازی و تزئین ظروف یا دسرها توجه دارند ارائه می شود.