کارتن پستی دردسر ساز که صاحب خود را ناپدید می کند!

اکسپدیشن در بالا با نوارهای چسبنده اش.

همانطور که می دانید کارتن پستی مقوایی با دو نوار چسب خود در یک لحظه مهر و موم می شود. دیگر نیازی به چسب و م حافظت تضمین شده در برابر سرقت نیست. مشتریان شما می توانند به لطف نوار چسب دوم، از جعبه برای برگشت مجدد استفاده کنند.

تحویل ایمن
حمل و نقل ساده و دقیق
تحویل بی عیب و نقص برای تجارت الکترونیک شما: این دقیقاً همان چیزی است که جعبه های پست مقوایی اجازه می دهند. براق و صاف در لمس، طراحی محکم آنها محصولات شما را تا زمان رسیدن ایمن نگه می دارد.

جعبه من را سفارش دهید

ببینید مشتریان ما چه می گویند

بسته های نمونه
قبل از سفارش امتحان کنید حداکثر 5 نمونه را انتخاب کنید و انواع بسته بندی، مواد و اندازه های مختلف را آزمایش کنید. یک بسته نمونه سفارش دهید و در اولین سفارش پول خود را پس بگیرید.

کارتن

تستر فشرده سازی جعبه برای آزمایش مقاومت فشاری جعبه / کارتن راه راه بر اساس استانداردهای بین المللی طراحی شده است. مقاومت فشاری یا مقاومت فشاری توانایی یک ماده برای تحمل بارهایی است که تمایل به کاهش اندازه آن دارند. برای بسته‌های تمام‌شده، از آزمون فشرده‌سازی می‌توان برای اندازه‌گیری مقاومت فشاری، تغییر شکل و قابلیت روی هم چیدن استفاده کرد.

مشخصات فنی
ا
محدوده نیرو بسته به مدل، بین 0 تا 150 KN (0 – 15000 کیلوگرم)
مجهز به 4 سلول FORCE الکترونیکی که در زیر صفحه پایین ثابت قرار داده شده است
صفحه بالایی نوسانی (FEFCO 50 یا UNE 49.701 یا ISO 2872) یا ثابت و موازی با صفحه پایین (TAPPI T 804). هر دو روش کار در صورتی امکان پذیر است که گزینه swash plate انتخاب شده باشد.
فرستنده های تغییر شکل الکترونیکی (انکودر نوری)
راهنمای صفحه متحرک شامل 4 ستون راهنمای استوانه ای و یاتاقان های خطی با اصطکاک بسیار کم است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.