استفاده از سس قرمز یک نفره در فیلمهای جنایی!

برای اکثر مردم، سس قرمز یک نفره زمانی که در حد اعتدال مصرف شود کاملا بی خطر است. این چاشنی به راحتی می تواند در رژیم غذایی متعادل شما گنجانده شود.

با این حال، خوردن بیش از حد سس کچاپ ممکن است عوارض جانبی خفیفی برای شما ایجاد کند.

مضرات احتمالی سس کچاپ عبارتند از:

نسبتاً قند بالایی دارد. 1 قاشق غذاخوری سس کچاپ می تواند حاوی 7 درصد یا بیشتر از DV قند شما باشد. اگر عاشق سس گوجه فرنگی هستید و 4 تا 5 قاشق غذاخوری با یک وعده غذایی می خورید، می توانید 35 درصد یا بیشتر از DV را برای شکر به تنهایی از سس کچاپ مصرف کنید (منبع مورد اعتماد 1).
نمکش نسبتا زیاده اکثر محصولات سس کچاپ بسته بندی شده نیز دارای نمک بالایی هستند. اگر به نمک حساس هستید، خوردن بیش از حد نمک ممکن است به فشار خون بالا، بیماری قلبی و سایر نگرانی‌های سلامتی کمک کند

سس
یک غذای اسیدی است گوجه فرنگی یک ماده غذایی بسیار اسیدی است، بنابراین محصولات گوجه فرنگی غلیظ مانند سس گوجه فرنگی تفاوتی ندارند. اگر از سوزش سر دل یا رفلاکس رنج می برید، خوردن بیش از حد سس گوجه فرنگی می تواند این شرایط را بدتر کند
برخی از افراد ممکن است آلرژی داشته باشند. اگرچه غیر معمول است، اما ممکن است آلرژی یا حساسیت به سس کچاپ داشته باشید. آلرژی به سس گوجه فرنگی می تواند ناشی از گوجه فرنگی یا سایر مواد موجود در چاشنی مانند سرکه حاوی سولفیت، سالیسیلات و گلوتن باشد

خوردن سس کچاپ در حد اعتدال – مانند چند قاشق غذاخوری در یک زمان – خطرات زیادی ندارد. با این حال، اگر در مورد مصرف قند یا نمک خود نگران هستید، یا اگر رفلاکس اسید، سوزش سر دل یا آلرژی غذایی دارید، ممکن است بخواهید مصرف خود را محدود کنید.

جایگزین های سس کچاپ
اگرچه سس کچاپ در صورت مصرف متعادل می تواند بخشی از یک رژیم غذایی متعادل باشد، ممکن است زمان هایی وجود داشته باشد که بخواهید به جای آن از یک جایگزین سالم تر استفاده کنید.

برندها و انواع مختلفی از سس کچاپ موجود است، بنابراین اگر به دنبال انواعی هستید که نیازهای خاص شما را برآورده کند، شانس خوبی برای یافتن محصولی وجود دارد که برای شما مناسب باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.