گلدان پلاستیکی رنگی مناسب ترین ظرف غذای حیوانات خانگی است!

یک ظرف خوب ترکیبی از طراحی هوشمند و کاربردی با عملی بودن و ظاهر زیبایی است. امروزه، تنها 50 درصد از بدنه‌های دستگاه استاندارد هستند، زیرا تولیدکنندگان به طور فزاینده‌ای سیستم‌های سفارشی یا خاص مشتری را می‌فروشند.

با طراحی و عملکرد اصلی، یک پیشنهاد فروش منحصر به فرد ایجاد می کنید که به طور موثر شما را از رقبا متمایز می کند.

گلدان پلاستیکی رنگی با عملکرد فنی بالا برای جعبه های پلاستیکی مقاوم و بادوام
اعم از محفظه های استاندارد، محفظه های لوازم الکتریکی یا الکترونیکی، محفظه های رایانه یا لوازم جانبی، جعبه های سوئیچ یا محفظه های کانکتور.

همه بدنه های پلاستیکی یک چیز مشترک دارند: آنها باید الزامات مکانیکی، فیزیکی و حرارتی بالایی را برآورده کنند.

بنابراین، انتخاب پلاستیک مناسب از اهمیت بیشتری برخوردار است. به طور کلاسیک، پلاستیک های فسیلی مانند پلی استایرن (PS)، کوپلیمر اکریلونیتریل بوتادین استایرن، ABS یا پلی کربنات (PC) استفاده می شود.

محفظه های قالب گیری تزریقی را از مواد خام تجدید پذیر تولید کنید
ما طیف گسترده‌ای از گرانول‌های پلاستیکی قالب‌گیری تزریقی مختلف را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

از نظر ویژگی های فنی، متنوع ترین الزامات را برآورده می کند. شما می توانید بین پلاستیک های زیستی که به ویژه در برابر حرارت، ضربه یا مواد شیمیایی مقاوم هستند، یکی را انتخاب کنید.

گلدان پلاستیکی رنگی

محفظه های ساخته شده از Bio-Flex® یا Biobased® زیست تخریب پذیر

گریدهای قالب‌گیری تزریقی ما از خانواده‌های Bio-Flex® و Biograde® دارای خواص مشابه با ABS یا پلی استایرن هستند و می‌توانند با قالب‌گیری تزریقی در قالب‌های موجود پردازش شوند. همه گرانول ها عمدتا بر اساس مواد خام تجدید پذیر هستند.

انواع در خط تولید Bio-Flex® زیست تخریب پذیر یا کمپوست پذیر هستند، در حالی که انواع اصلاح شده با ضربه، تثبیت شده با اشعه ماوراء بنفش و تقویت شده با فایبرگلاس تحت نام Biograde® ارائه می شوند.

پلاستیک های تقویت شده با الیاف طبیعی برای محفظه ها در ظاهر چوب
پلاستیک های تقویت شده با الیاف چوبی Fibrolon® و Terralene® WF را می توان برای تولید سطوح با کیفیت بالا با حس چوب مشخص استفاده کرد.

این به محفظه‌ها و اجزای ساخته شده از پلاستیک‌های زیستی تقویت‌شده ما یک ویژگی منحصر به فرد و ظاهری طبیعی می‌دهد.

ظاهر و احساس چوب دارد، اما بر خلاف چوب، Fibrolon® و Terralene® WF را نیز می توان برای ایجاد ساختارهای پیچیده و اجزای طراح، قالب گیری تزریقی کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.