با مصرف چند دانه کشمش طلایی در روز با کرونا خداحافظی کنید!

در این بخش از مقاله می خواهیم تا در رابطه با کشمش طلایی و انواع مختلف آن آشنا کنیم بنابراین تا انتهای این مقاله ما را دنبال نمایید.

8 فواید انگور برای بدن
قرمز، سفید یا صورتی، انگور با طعم استثنایی و بافت آبدار خود اغوا می کند. اما آیا از فواید این میوه برای بدن خود می دانید؟

1-پیشگیری از بیماری های قلبی عروقی
مطالعات نشان داده است که مصرف منظم انگور تاثیر مطلوبی بر عملکرد اندوتلیال دارد. بنابراین مواد مغذی موجود در این میوه خاصیت ارتجاعی دیواره رگ‌های خونی را افزایش می‌دهد که باعث گردش بهتر خون در بدن می‌شود. آنها همچنین کلسترول بد را کاهش می دهند و از تشکیل سنگ خون جلوگیری می کنند: دو واقعیت غیرقابل انکار مفید برای پیشگیری از بیماری های قلبی عروقی.

کشمش

2- بهبود تمرکز
مغز برای اصلاح عملکردهای شناختی خود به انرژی نیاز دارد. انگور با شاخص گلیسمی بسیار پایین خود به بهبود تمرکز و بهبود حافظه کمک می کند. به همین دلیل است که تحویل میوه به دفتر مرسوم است. چند خوشه انگور را در سبدهای میوه خود قرار دهید. در این صورت بهره وری و خلاقیت بیشتری خواهید داشت.

3-سم زدایی بدن
انگور سرشار از آنتی اکسیدان هایی از جمله کاتچین، کورستین و کامفرول است. این فنولیک ها رادیکال های آزاد را در بدن خنثی می کنند. این کار آلودگی های انباشته شده در بدن را از بین می برد. پتاسیم و آب که از اجزای ضروری آن هستند، باعث دفع کلیوی مواد زائد می شوند. همه این فلاونوئیدها فعالیت آنزیم های مسئول رشد سلول های سرطانی را خنثی می کنند.

4-بهبود ترانزیت روده ای
انگور همچنین از الیاف نرمی ساخته شده است که به دلیل توانایی آنها در تسهیل حمل و نقل روده شناخته شده است. اگر می خواهید از عملکرد ملین آن نهایت استفاده را ببرید، سبدهای میوه ارگانیک را که بدون مواد شیمیایی رشد می کنند، ترجیح دهید. بنابراین، اگر از مشکلات یبوست گاه به گاه رنج می برید، مقداری انگور را با معده خالی مصرف کنید!