با گذاشتن گردو برادران حسینی در منزل از ورود حشرات در امان بمانید

گردو برای مغز

بی جهت نیست که نیمی از مهره شبیه نیمکره مغز انسان است.

جزء اصلی که این اندام را تحت تاثیر قرار می دهد اسیدهای غیر اشباع چند غیر اشباع امگا 3 است.

گردو برادران حسینی منبع انرژی و تغذیه برای هر سلول هستند.

بدون آنها، انتقال تکانه های عصبی از ذره به ذره غیرممکن است، به این معنی که عملکرد کامل مغز غیرممکن است.

این امگا 3 است که بر فعالیت ذهنی و حافظه فرد تأثیر می گذارد.

برای افرادی که مشغول کار ذهنی و خلاق هستند، یک مشت آجیل به حفظ تمرکز و ماندن در شرایط فعالیت ذهنی شدید برای مدت طولانی کمک می کند.

ویتامین ها و ریز عناصر، مواد معدنی و اسیدهای آمینه به تحریک فعالیت مغز و حافظه کمک می کنند. به عنوان مثال، منیزیم از فرد در برابر استرس محافظت می کند، سیستم عصبی را پایدارتر می کند.

ویتامین B6 بر سلامت سیستم عصبی تاثیر می گذارد. اسیدهای آمینه تریپتوفان و ایزولوسین نه تنها بر فعالیت ذهنی تأثیر می گذارند، بلکه تأثیر مثبتی بر روان و خلق و خوی دارند.

برای غده تیروئید

اغلب دلیل نارسایی غده تیروئید کمبود ید در بدن است. گاهی اوقات این منجر به ظهور تغییرات ساختاری در بافت های غده و تشکیلات ندولر می شود.

گردو حاوی مواد ضد باکتری، ضد عفونی کننده و ترمیم کننده زخم است. آنها قادر به مبارزه با بیماری های مختلف یک اندام مهم هستند، از جمله آنهایی که توسط ویروس ها و عفونت ها تحریک می شوند.

هسته ها کمبود ید را جبران می کنند و در برابر ایجاد کمبود ید محافظت می کنند، که به معنای از شکست در کار کل ارگانیسم است.

گردو برادران حسینی

برای قلب

گردو پیشرو در میان گیاهانی است که می تواند بر قلب و عروق خونی تأثیر مثبت بگذارد. با تشکر از آنها، واکنش عروقی افزایش می یابد.

منیزیم موجود در این محصول رگ ها و شریان ها را قوی، انعطاف پذیر و کشسان می کند، آنها به سرعت با تغییرات محیطی سازگار می شوند.

ویتامین های A و E مستعد را افزایش می دهند

توانایی رگ‌های خونی، می‌تواند پلاک‌های اسکلروتیک را حل کند، از ترومبوز جلوگیری کند و در نتیجه از حمله قلبی محافظت کند. این آجیل قادر است ترکیب صحیح خون را بازگرداند و بر عملکرد قلب تأثیر مثبت بگذارد.