تنها با شکلات فله ای فرمند دندان های خود را سفید کنید

شرکت شکلات فله ای فرمند به تلاش های آموزشی می پیوندند. هدف برنامه توسعه بین‌المللی کودکان و جوانان تغییر آموزش  جامعه روستایی شکلات است.
چندین شرکت کاکائو و شکلات متعهد شده اند که به اجرای یک ابتکار آموزشی با هدف دسترسی به 80000 کودک در ساحل عاج کمک کنند.

بری کالباوت، بلومر، کابوز، کارگیل، سیموی، هرشی، مارس و موندلز بین‌المللی تحت پوشش برنامه تحول آموزش در جوامع کاکائویی (TRECC) در اجرای جامع‌ترین تلاش‌های آموزشی با کیفیت تا به امروز در ساحل عاج شرکت خواهند کرد. .

این طرح آموزشی 8.5 میلیون دلاری به 80000 کودک و نوجوان در حدود 150 جامعه در سراسر مناطق کاکائویی ساحل عاج در طول چهار سال آینده خواهد رسید.

اکثر پروژه ها توسط سازمان های توسعه بین المللی، برخی توسط سازمان های محلی و برخی توسط خود شرکت ها اجرا خواهند شد.

شکلات فله ای فرمند

به گفته TRECC، این برنامه 10 مدل اثبات شده از سراسر جهان را در موضوعات مرتبط با آموزش و رشد کودکان در ساحل عاج آزمایش خواهد کرد. این مداخلات به کودکان در تمام سنین و مراقبین آنها و همچنین بزرگسالان جوانی که زندگی حرفه ای خود را شروع می کنند، می پردازد.

فعالیت‌ها شامل آموزش مهارت‌های والدین در تغذیه، بهداشت و بازی، و همچنین دوره‌های آموزشی مرتبط با دوره ابتدایی و سواد مالی برای جوانان، از جمله دیگر طرح‌ها خواهد بود.

10 مدل از طریق یک فرآیند رقابتی انتخاب شدند و توسط دولت عاج تایید شد و توسط Innovations for Poverty Action نظارت شد.

متعاقباً، این مدل ها می توانند در سیاست های آموزشی دولت گنجانده شوند. TRECC و شرکت های سازنده کاکائو و شکلات نیز علاقه خود را برای افزایش چنین مدل های موفقی ابراز کرده اند.TRECC یک همکاری منحصر به فرد بین یک صنعت، یک دولت و چندین سازمان برای دستیابی به یک هدف توسعه پایدار سازمان ملل است.

هدف از این برنامه تغییر سیستم آموزشی با آزمایش و ترویج مداخلات نوآورانه و همچنین هموار کردن راه برای شکل جدیدی از بشردوستی است.