تنها با گل محمدی خشک غنچه براحتی برای خود کرم ضد آفتاب درست کنید

لازم به ذکر است گل محمدی خشک غنچه  این گل رز توانایی آن در مبارزه با طیف بسیار وسیعی از باکتری ها، قارچ ها و ویروس ها است: فلورسنس، سالمونلا انتریتیدیس، سالمونلا تیفی موریوم، یرسینیا انتروکولیتیکا، کاندیدا آلبیکنس… این گل رز احتمالاً به لطف سیترونلول، ژرانیول و نرول، و همچنین 2- فنیل اتانول، اثر مهاری بر میکروب ها دارد.

این گل رز علاوه بر اینکه با تمام دشمنان بدن ما مبارزه می کند، ایمنی بدن ما را نیز تقویت می کند. فنل‌های آن آنتی‌اکسیدان‌های بسیار قدرتمندی هستند که عملکرد آن‌ها برابر با توکوفرول است.

عملکرد ضد میکروبی و آنتی اکسیدانی آن با عملکرد ضد التهابی و جوان کننده همراه است – این چهار شوالیه غیرقابل قیود هستند که به عنوان محافظ پوست ما عمل می کنند.

به همین دلیل است که گل رز یکی از عناصر گرانبها در لوازم آرایشی است.

گل محمدی

تحریکات پوستی را تسکین می دهد، بنابراین برای روزاسه و اگزما مفید است. همانطور که گلاب همیشه چهره ای زیبا به خانم ها بخشیده است، آنتی اکسیدان های آن همچنان از آسیب سلولی، التهاب و قرمزی جلوگیری می کند.

خواص ضد باکتریایی آن از بروز آکنه جلوگیری می کند و به درمان آن کمک می کند. همچنین برای جراحات و بریدگی ها مفید است، باعث بهبود سوختگی ها و صاف کردن جای زخم ها می شود. روغن آن یک عامل محافظ طبیعی در برابر اشعه ماوراء بنفش است. گل رز با کمک به سنتز کلاژن و ظاهر جوان پوست، بخش ارزشمندی از لوازم آرایشی ضد پیری است.

و هنگامی که این خواص گل رز با سایر مواد گرانبها ترکیب شود، اثر هم افزایی آن ها تضمین می شود که چهره ای یکنواخت، شاداب و مخملی به ارمغان می آورد.

این دقیقاً تأثیر دو کرم در مجموعه هربا اسوت دیوی است: کرم فشرده مارین کلاژن روند پیری پوست صورت را کند می کند، چین و چروک ها را کاهش می دهد و ایمنی پوست را تقویت می کند. کرم روشن کننده علاوه بر این، رنگ چهره را روشن می کند و ظاهری مخملی به آن می بخشد، درست مانند گلبرگ های گل رز.