تنوع در مورفولوژی لپه در میان پادشاهی گیاهی

تنوع در مورفولوژی لپه در میان پادشاهی گیاهی. نهال eudicot معمولی؛ Raphanus sativus. نهال تک لپه ای؛ یک بخش عرضی از طریق یک هسته Zea mays (ذرت)، که کولئوپتیل (col)، اسکوتلوم را نشان می دهد که به عنوان لپه ریز ایرانی تک لپه ای (sc) و آندوسپرم (انتها) در نظر گرفته می شود.

نهال ژیمنوسپرم: Pinus sylvestris با پنج لپه. گیاه ناهمسان لپه ای؛ Monophyllaea horsfieldii که رشد تدریجی لپه‌هایی با اندازه نابرابر را نشان می‌دهد: ایزوکوتیل‌ها 1 هفته پس از جوانه‌زنی، شروع گسترش یک لپه نخود سیاه منفرد 2 هفته پس از جوانه‌زنی (E) و anisocotyly آشکار پس از رشد 3 هفته.

لپه های آرابیدوپسیس در نوع وحشی و در جهش یافته dornröschen (drn): یک لپه آذر شهر کاذب (H)، لپه های ذوب شده، سه لپه، لپه های فنجانی، و عدم وجود کامل لپه در drn drnl دو جهش یافته.

همه میله های مقیاس نشان دهنده 1 میلی متر هستند.علاوه بر تعداد لپه پاک شده و خوش پخت، لپه ها را می توان بر اساس اندازه طبقه بندی کرد. دو لپه ها معمولاً هم لپه ای را نشان می دهند: ایجاد دو لپه با اندازه مساوی. با این حال، ناهمواری رشد طولانی مدت یک لپه بر دیگری است تا یک لپه بزرگ و یک لپه کوچک کوچک ایجاد شود.

  • منابع:
  • تبلیغات:
  1. کفشی که جان صاحبش را گرفت
  2. ارزان ترین کیف کتی چرم طبیعی
  3. مردی توانست با چسب شیر شکار کند
  4. روش تجارت را با ما یاد بگیرید