زیره سبز در بازار تهران در رنگ های مختلف رونمایی شد!!

زیره یک عنصر مهم در مخلوط ادویه کاری است.

زیره سبز در بازار عمدتاً برای فلفل دلمه ای، فلافل، گارام ماسالا یا هوموس استفاده می شود.

همچنین به خورش ها یا غذاهای برنجی حس عجیبی می دهد. زیره به خوبی با گشنیز می آید. زیره به غذاهای گوشتی، کوسکوس و کاری می دهد.

اگر از دانه‌های کامل استفاده می‌کنید، باید قبل از استفاده، آن‌ها را در تابه (بدون روغن) تفت دهید. این به آنها اجازه می دهد تا عطر کامل خود را توسعه دهند.

از زیره برای تهیه لیکور نیز استفاده می شود.
توصیه های دستور پخت ما:

سوپ عدس با عدس قرمز
ملانزانی پر شده
سانکوچو
فلافل
بامی گورنگ
تابه کوسکوس شرقی
اطلاعات: اتفاقاً این ادویه دارای عوارض جانبی خوشایندی است که می توانید با جویدن آن رگه های سیر یا پیاز را به طور موثری از بین ببرید.

زیره

مهم: مهمترین پایه برای استفاده از زیره صرفه جویی است – این امر به ویژه اگر هنوز در استفاده از آن تمرین نکرده باشید صادق است. این یک قدرت چاشنی قوی برای ذائقه ما دارد و بنابراین می تواند به سرعت بیش از حد مصرف شود.

گفته می شود که زیره روی شکایت زنان تأثیر مثبت دارد. می تواند اسپاسم را تسکین دهد و ذهن را آرام کند. این ادویه می تواند از کل سیستم گوارشی حمایت کند و به یبوست و اسهال کمک کند.

هرکسی که از مشکلات معده رنج می برد می تواند با چای زیره تسکین یابد. برای این کار باید از دانه های کامل و آسیاب نشده استفاده کنید.
روغن زیره و عصاره زیره دارای اثر ضد التهابی هستند. همچنین ممکن است به کاهش سطح کلسترول کمک کند.

زیره به ویژه در غذاهای هندی و شرقی در خانه استفاده می شود. متأسفانه، چیزی که بسیاری از مردم نمی دانند این است که زیره را نمی توان جایگزین زیره معمولی کرد.

اطلاعات: به لطف ترجمه های اشتباه است که بسیاری از غذاهای هندی در این کشور به اشتباه طبخ می شوند، زیرا طعم زیره با زیره بسیار متفاوت است.