ساعت چوبی که با برق کار می کند!

این طراحی ساعت استارت و ساعت چوبی من است که می تواند توسط فردی که برای اولین بار مشتاق است چیزی متفاوت را امتحان کند ساخته شود. این ساعت دارای یک کتاب الکترونیکی است که نحوه ساخت این ساعت ساده را توضیح می دهد و چگونه می توانید با کسب تجربه کمی در ساخت این ساعت، ساعت خود را طراحی و بسازید. پس از چندین سال طراحی ساعت های چوبی، همیشه تمایل به ایجاد طرح های پیچیده تری وجود داشته است که هم برای من و هم برای سایر سازندگان ساعت چالش برانگیزتر است، بنابراین این طرح با طرحی که می تواند با حداقل مقدار ساعت ساخته شود به اصول اولیه باز می گردد. تجهیزات.

امروزه افراد زیادی در زمینه شال و کلاه بچه گانه به فعالیت پرداخته اند شما می توانید این نوع محصولات را در کمترین زمان تهیه و مورد استفاده خود نیز قرار دهید.

تمام قطعات را می توان با دست ساخت، بدون نیاز به تجهیزات گران قیمت مانند ماشین تراش یا فرز، همچنین سارافون دخترانه در کنار ساعت چوبی طرفداران زیادی را دارد.

اگر این مسیر را طی کنید، کار سخت و دقیقی خواهد بود، اما می توان آن را انجام داد، اولین ساعت های من به این شکل ساخته شدند. با این حال، اگر یک روتر CNC یا یک دستگاه چاپ سه بعدی دارید، این کار زندگی شما را بسیار آسان‌تر می‌کند، زیرا این دستگاه‌ها تمام کارهای سخت را از بین می‌برند و دقت بیشتری به شما می‌دهند.

شما نیازی به ماشین تراش نخواهید داشت که در بسیاری از طرح های قبلی من مورد نیاز بوده است، فقط به ابزارهای معمولی کارگاه نیاز دارید.

خود ساعت دارای یک قطار دنده ساده و یک Graham Escapement با پالت های قابل تنظیم به همراه آونگ ثانیه است، برای پیچیدن ساعت از یک طناب کششی برای بلند کردن وزنه با استفاده از سیستم جغجغه گرانشی استفاده می شود.

کتاب الکترونیکی همراه با این ساعت در قالب PDF است که شما را در ساخت این ساعت راهنمایی می کند و همچنین جزئیاتی از نحوه طراحی ساعت خود را ارائه می دهد.

سالاد کلم و انار و هویج جزو جدید ترین سالاد ها در بازار به شمار خواهد آمد.

  • منابع:
    1. Welcome to Brian Law’s Wooden Clocks
  • تبلیغات: 
    1. تفاوت بین کاشی و سرامیک و سنگ چینی

       

    2. کودی که باعث شد میوه های باغی به وزن 30 کلیو گرم برسد!

    3. سکوت مدافع پرحاشیه تیم فوتبال شکست

    4. 2 برابر شدن رشد اقتصادی با کمک محصولات عجیب!