سویشرت مردانه برای پنهان کردن هویت

نکته دیگری که باید در نظر گرفت این است که کلاه و سویشرت مردانه کلاه دار جدید که سر را می پوشانند می توانند نظم و انضباط را در کلاس درس بر هم بزنند. هنگامی که دانش آموزان انتظار دارند به دلیل نقض قوانین مورد سرزنش قرار گیرند، ممکن است توجه آنها به لباس پوشیدن پرت شود. این می تواند باعث شود که آنها بخش مهمی از درس خود را از دست بدهند و باعث شود اطلاعات مهمی را از دست بدهند.

یکی دیگر از دلایلی که نمی توانید در مدرسه کلاه بپوشید، مربوط به جرم و جنایت و مبدل است. بسیاری از سویشرت مردانه جدید برای پنهان کردن هویت مردان جوانی که درگیر مواد مخدر، فعالیت های باندی و سایر فعالیت های غیرقانونی هستند استفاده می شود.

سویشرت مردانه ترک در مدرسه ممکن است گیج کننده باشد زیرا این می تواند نشان دهنده این باشد که شما نیز در یک فعالیت غیرقانونی هستید. دلیل سوم اینکه چرا نمی‌توانید در مدرسه کلاه بپوشید، مربوط به تغییر چهره است.

هنگامی که افراد سویشرت مردانه اسپرت کلاه دار می پوشند که هویت آنها را پنهان می کند، اگر کاری را انجام دهند که برای آن موقعیت مناسب نیست، ممکن است گیج کننده باشد. به عنوان مثال، اگر معلمی به شما بگوید که گوشی خود را کنار بگذارید، و شما کاپوت پوشیده اید، ممکن است با این تصور که باید کار دیگری انجام دهید، گوشی خود را کنار بگذارید.

  • منابع:
  1. ?Why Can’t We Wear Hoods In School
  • تبیلغات:
  1. دزدیدن تلفن همراه یک بازیگر معرف!
  2. با فروش این محصولات درآمد خود را میلیاردی کنید
  3. قاچاق 100 مار کبری در مخزن آب در آلمان!!
  4. با روشهای معتبر در کوتاهترین زمان پولدار شوید