سیب زرد در تهران باعث از بین رفتن آلودگی هوا می شود

“Yellow Bellefleur” از نظر اندازه متوسط ​​تا بزرگ است و عموماً مخروطی شکل و بلند است، اما گاهی اوقات به طور گسترده بیضی شکل است.

سطح ناهموار است و پنج دنده عریض مشخص در سمت کاسه گل نمایان است.

سیب زرد در تهران ساقه عمیق و باریک است و گاهی اوقات دارای بینی است که آن را حتی بیشتر باریک می کند. کاسه گل می تواند کم عمق تا متوسط ​​عمیق و باریک یا عرض متوسط ​​باشد و چین های ریز و همچنین پنج دنده مشخص یا حتی برجستگی های بزرگتر را نشان می دهد.
پوست شفسناس دارای رنگ پایه زرد روشن است، رنگ بیش از حد به هیچ وجه یا فقط کمی مشخص است و از رنگ نارنجی کدر تا قهوه ای-قرمز متغیر است.

پوست نازک اما سفت، صاف و براق است. عدس های برآمده به رنگ بژ به وضوح قابل تشخیص هستند که اغلب مثلثی یا چهار گوش هستند یا به ندرت شکل های بزرگتر زنگ زده را تشکیل می دهند.

در زیر پوست یک خمیر سفید یا زرد متمایل به سفید با آبدار بودن متوسط ​​وجود دارد که هنگام گاز گرفتن به صورت شنیداری ترک می خورد. سیب های بلوفلور زرد بسیار رسیده نرم هستند.

طعم آن بسیار تند و ظاهراً شبیه موز است، اما خیلی معطر نیست.

سیب

بلفلور زرد مخروطی شکل است و بیشتر رنگ آن زرد روشن است
انواع سیب “Yellow Bellefleur”: کشت و مراقبت
درخت سیب «گل زنگ زرد» به خاک غنی از مواد مغذی، به اندازه کافی مرطوب، اما همچنین نفوذپذیر و گرم نیاز دارد.

به طور کلی، مکان‌های گرم و سرپناه به خوبی عمل می‌کنند، در حالی که مکان‌های خشن و بادخیز مانع از رشد “دماغ گوسفندی” می‌شوند. خاک های شنی و لس با هیومیک شدید ایده آل هستند.

رشد واریته Yellow Bellfleur در جوانی قوی است و بعداً نسبتاً قوی است. یک برش مداوم تمرینی در طول چندین سال برای ساختار تاج ضروری است.

سپس یک تاج هرمی پهن با اندازه متوسط، با شاخه های نازک و تا حدودی آویزان ایجاد می شود که باید به طور منظم نازک شود و هرگز به طور رادیکال نازک شود.

میوه ها اغلب در انتهای میله های میوه بلند حمل می شوند، به طوری که در مکان های بادخیز میوه ها می توانند به شدت تاب بخورند و در نتیجه به میوه ها آسیب برسانند.