شکل های متفاوت نمک صورتی در چین!

احتمالاً نمک صورتی را به دو شکل دیده‌اید، سنگ نمک صورتی خوراکی – که روز به روز محبوب‌تر می‌شود، و همچنین شکلی مبهم‌تر، در لامپ‌ها… درست است، تکه‌های بزرگ نمک صورتی از پایین سوراخ شده است. برای ایجاد فضایی برای لامپ و سیم کشی مناسب، یک لامپ نمکی که از رنگ صورتی آن استفاده می کند تا فضای آرامش بخشی را در خانه شما در هر جایی که لامپ روشن است ایجاد کند.

افرادی که از لامپ‌های نمک استفاده می‌کنند اغلب ادعا می‌کنند که این لامپ‌ها به شما کمک می‌کنند بخوابید، خلق و خویتان را بهبود ببخشید یا مزایای پزشکی مختلف دیگری داشته باشید، اما این ادعاها هنوز از نظر بالینی ثابت نشده‌اند.

آیا نمک صورتی فوایدی دارد؟
ممکن است شایعاتی در مورد فواید زیاد نمک صورتی برای بدن شنیده باشید، اما آیا ماده ای وجود دارد یا صرفاً افسانه هایی برای فروش بیشتر نمک صورتی ساخته شده است؟

در اینجا برخی از رایج ترین نمونه نامه استعلام قیمت از شرکت و اگر وزنی پشت سر آنها وجود دارد آورده شده است.

لامپ‌های نمک صورتی کیفیت هوا را بهبود می‌بخشند: یکی از مزایای ادعا شده لامپ‌ها این است که با عمل کردن مانند یک فیلتر طبیعی، کیفیت هوا را بهبود می‌بخشد. بر اساس مطالعات متعدد، هیچ مدرکی برای تایید این موضوع وجود ندارد.
لامپ های نمک صورتی خلق و خوی شما را بهبود می بخشد: طبق مطالعه موسسه ملی بهداشت ایالات متحده و آزمایش آنها در مورد تأثیر یون های هوا بر نتیجه خلق و خوی شما – “هیچ تاثیر مثبت یا منفی ثابتی که یونیزاسیون هوا بر خواب دارد وجود ندارد. اگر چه نیاز به مطالعه بیشتر در این مورد وجود دارد، اما می توان فرض کرد که نمک صورتی هیچ فایده ای برای خلق و خوی شما ندارد.
نمایندگی آراد برندینگ، نمک صورتی خوراکی به دلیل مواد معدنی کمیاب فواید سلامتی دارد: متاسفانه علم پشت این تحقیق این ادعا را تایید نمی کند. با توجه به مقادیر باورنکردنی مواد معدنی موجود در نمک صورتی، بعید به نظر می رسد که به هیچ مزیتی برای سلامتی دست یابید.

نمونه گزارش عملکرد در زمان های خاصی ارائه خواهد شد و جزو مهم ترین گزارشات نیز به شمار می آید.
نمک صورتی به آبرسانی کمک می کند:طبق اخبار پزشکی امروز; اگرچه درست است که نمک می تواند به تعادل احتباس مایعات و جلوگیری از کم آبی کمک کند – این در مورد همه انواع نمک صادق است و منحصر به نمک صورتی هیمالیا نیست.
اگرچه بدن به مقداری نمک در رژیم غذایی نیاز دارد، اما توصیه می کنیم طبق توصیه NHS، حداکثر 6 گرم در روز را برای بزرگسالان رعایت کنید.

استفاده از سنگ نمک در خانه ایرادی ندارد، با این حال قبل از خرید باید بدانید که بسیاری از ادعاهای مطرح شده توسط برخی خرده فروشان می تواند گمراه کننده باشد.

  • منابع:
    1. ?What is Pink Salt? Does it Have any Benefits
  • تبلیغات: 
    1. قیمت کود آهن طبیعی یک کیلویی

    2. نمایندگی پخش ساعت دیواری پرنس نگینی
    3. فروش کاشی و سرامیک یزد | فروشنده انواع محصولات ساختمانی یزد در کشور

    4. فروش اینترنتی کفش اسپرت قرمز