مدارس می توانند مناطق داغی برای رفتارهای ضداجتماعی باشند

علاوه بر این، مدارس می توانند مناطق داغی برای رفتارهای ضداجتماعی از خرید و فروش مواد مخدر و حوادث مربوط به الکل گرفته تا مناطق محبوب برای افراد خشن و گاهی اوقات تجاوز به جوامع مسافرتی باشند، که پس از ایجاد کمپ، خارج کردن آنها از محل ممکن است دشوار باشد. برای جلوگیری از این کار می توانند از دوربین مدار بسته مخفی استفاده نمایند.

سیستم‌های دوربین مدار بسته به تنهایی تضمین می‌کنند که شما می‌توانید شواهد ضبط‌شده‌ای مبنی بر نفوذ یا خرابکاری فعال ارائه دهید، با این حال، خدمات نظارت از راه دور Farsight می‌تواند امنیت شما را از حالت کاملاً واکنشی به فعال تبدیل کند.

اگر سیستم نظارت دوربین مداربسته اصفهان از راه دور ما فعالیت مشکوکی را علامت‌گذاری کند، هشداری برای یک اپراتور زنده برای شناسایی بازدیدکننده ناخواسته به تیم در رصدخانه Farsight ارسال می‌شود.

در حین تماس با خدمات اضطراری لازم، یک هشدار صوتی به آنها هشدار می دهیم که از محل دور شوند. معمولاً، هشدار صوتی برای تشویق متجاوز به خروج کافی است و ثابت شده است که در طیف وسیعی از صنایع و سایت‌های تجاری که سیستم‌های دوربین مداربسته حافظه دار را در کنار سرویس نظارت از راه دور ما پیاده‌سازی کرده‌اند، بسیار مؤثر است.

  • منابع:
  1. The Advantages of Using CCTV Cameras in Schools

  • تبلیغات:
  1. از این کسب و کار استفاده کنید تا یک آینده روشنی داشته باشید
  2. علت ثروتمند شدن ایلان ماسک فروش چه محصولاتی بود؟
  3. نکات جالب تاثیر خوابیدن بر شادی
  4. دستفروشی که با فروش انگشتر میلیونر شد