معلمی که با سبد حصیری توانست پرواز نماید!

سبد ها و جعبه های بافته شده به ویژه برای نگهداری و سازماندهی اقلام کوچک در قفسه های باز مفید هستند. استفاده از مقداری در آشپزخانه را در نظر بگیرید تا همه آن ظروف و لوازم تمیز کردن را خوب و منظم نگه دارید.
اتاق رختشویخانه قسمت دیگری است که سبدهای حصیری می توانند نشان دهند که چقدر کاربردی هستند. از آنجایی که آنها بسیار سبک وزن هستند، حمل و جابجایی آنها آسان است، بنابراین می توانید از آنها برای نگه داشتن تمام مواد شوینده و پاک کننده در یک مکان استفاده کنید.
راهروها، اتاق‌های رختکن و اتاق‌های رختکن نیز می‌توانند به خوبی از جعبه‌ها و سبد چوبی های حصیری استفاده کنند. می‌توانید از آن‌ها برای سازماندهی و نگهداری لوازم جانبی مانند دستکش، روسری، ساعت، کمربند و چیزهایی که در غیر این صورت در کشوها انداخته می‌شوند یا در اطراف رها می‌شوند، استفاده کنید.
این گوشه پنجره دوست داشتنی را با نیمکت تعبیه شده راحت و فضای ذخیره سازی عالی زیر آن ببینید. می‌توانید سبدهایی را ببینید که به‌خوبی چیده شده‌اند، که هر کدام حاوی بالش‌های اضافی، پتوهای اضافی یا چیزهایی هستند که می‌توانند در اینجا مفید باشند.
لازم نیست تمام سبد حصیری ها و ظروف خود را در قفسه ها، داخل کشوها یا زیر نیمکت ها نگه دارید. اگر فکر می‌کنید که فضا را زیبا و دلپذیر می‌کند یا اگر صرفاً یک نقطه عملی برای آن است، می‌توانید به‌سرعت یکی را روی زمین، گوشه اتاق بگذارید.
  • منابع:
    1. Wicker Baskets – Incredibly Versatile And Practical Even Today
  • تبلیغات: 
    1. خرید رطب مضافتی بسته بندی جعبه ای
    2. پخش انواع عسل طبیعی کنار در اصفهان

    3. خرید سیب زمینی آگریا لوکس صادراتی

    4. نمایندگی فروش عمده پالاز موکت