نصب ایزوگام در شهر قدس باعث آتش سوزی ساختمان شد!

رطوبت دیوارها چگونه برطرف می شود.
مهم است که دیوارها با مواد مناسب عایق بندی شوند تا از رطوبت جلوگیری شود
یکی از مهم‌ترین راه‌های تشخیص نشت آب در دیوارها، جستجوی لکه‌های رطوبتی است، زیرا دیوارهای مرطوب محیطی ایده‌آل برای رشد کپک‌ها و قارچ‌هایی هستند که ممکن است به صورت لکه‌های سیاه روی دیوارها یا در شکلی از کپک سبز است که ممکن است منجر به آلرژی و بیماری های تنفسی در بین ساکنان خانه شود.

تنها با خرید ایزوگام در شهر قدس این مشکل بزرگ را در زندگی برطرف کنید.

رطوبت همچنین لباس ها و مبلمان چوبی را خراب می کند و خانه را بوی بدی می دهد، بنابراین مهم است که از شر کپک و رطوبت به روش صحیح خلاص شوید.

شایان ذکر است برخی از دیوارها دارای ماده عایق هستند که آب نشتی را جذب می کند که تشخیص نشت آب در دیوارها را مشکل می کند.در این مورد باید به علائم دیگری نیز توجه کرد.

ایزوگام در شهر قدس
یکی از مهم ترین نشانه های نشت آب در دیوارهای خانه، صدای قطرات آب به خصوص در سرویس های بهداشتی خانه است.

این صدا را می توان بعد از استفاده از دوش، توالت یا سینک آشپزخانه و حمام متوجه شد، زیرا اغلب بلافاصله پس از بستن شیر آب در آن مکان ها ظاهر می شود. صدا در لوله های پلاستیکی واضح تر و در لوله های فلزی شفافیت کمتری دارد.

روش های مهم برای اطمینان از نشت آب در دیوارها
کنترل کنتور آب
متر آب
کنتور آب به تشخیص نشتی از سیستم های لوله کشی کمک می کند
برای تشخیص نشتی آب در دیوارها می توانید از کنتور آب استفاده کنید و ابتدا باید استفاده از آب در خانه چه از وسایل برقی، چه شیر آب و حمام را متوقف کنید، سپس باید به شماره کنتور توجه کنید، منتظر بمانید.

چند ساعت، و سپس دوباره کنتور را کنترل کنید.

اگر افزایشی در تعداد مشاهده کردید ممکن است نشان دهنده نشتی آب در دیوارها باشد که ناشی از سیم کشی داخلی و لوله کشی است، اما اگر با ادامه نشتی قرائت کنتور تغییر نکند، نتیجه دلایل دیگری است. .

مراقب قبض آب خود باشید
اگر می خواهید وجود نشتی را تأیید کنید، باید قبض آب خانه خود را زیر نظر بگیرید و قبوض فعلی را با قبض های قدیمی مقایسه کنید. اگر متوجه افزایش بی سابقه ای در ارزش قبض آب شدید، به احتمال زیاد نشت علت آن است.

در این صورت اطمینان حاصل کنید که شیر آبی که فکر می کنید عامل نشتی است بسته باشد سپس تفاوت ارزش قبض را محاسبه کنید.