پارچه رو مبلی که از جنس کتانی است!

ترکیب کتانی و پارچه مبلی جدید
کتانی یکی دیگر از پارچه های سبک وزن با الیاف طبیعی است. فوق العاده بادوام، ضد الکتریسیته ساکن و ضد حساسیت است. این پارچه مبل نیز حدود 30 درصد از پنبه استحکام بیشتری دارد و با گذشت زمان نرم تر می شود. به راحتی چروک می‌شود و برخی از سبک‌شناسان توصیه می‌کنند که مبل‌های کتانی و مبلمان را در اتاق‌هایی بدون ترافیک زیاد قرار دهید. برای تمیز کردن مبلمان کتان از مواد شوینده مبتنی بر آب یا جوش شیرین استفاده کنید. لکه ها را بکشید (مبل را خیس نکنید) و سپس اجازه دهید قبل از جارو کشیدن لکه خشک شود.
مخلوط پلی استر و قیمت روفرشی کشدار ترک ۱۲ متری
مبل های پلی استر شبیه مبل های چرمی هستند. پلی استر یک ماده مصنوعی (مانند میکروفیبر) است که آن را در برابر لکه و محو شدن مقاوم می کند. این می تواند در برابر سایش و لکه مقاومت کند و یکی از کم هزینه ترین انتخاب های پارچه است.
اعطای نمایندگی، پلی استر ممکن است در طول زمان ترک بخورد یا کشیده شود، بنابراین مطمئن شوید که آن را با مراقبت مناسب درمان کنید. خرده‌ها را با جاروبرقی تمیز کنید و از محلولی که از یک قاشق چای‌خوری پودر لباس‌شویی، یک قاشق چای‌خوری سرکه سفید و یک لیتر آب درست شده است، برای تمیز کردن لکه‌ها استفاده کنید.
زمان پخت لوبیا چیتی به ترکیبات ابتدایی که قبل از روشن کردن گاز به آن اضافه خواهید کرد بستگی دارد.
  • منابع:
    1. Your Guide to the Best Sofa Fabrics
  • تبلیغات: 
    1. پرده های توری که با استفاده از لپه ساخته می شوند

    2. فروش ویژه ماست عمده کیلویی

    3. فروشنده موکت نرم ارزان صادراتی

    4. شرکت تولید رطب مضافتی بسته بندی ارزان