کنسرو ذرتی که درونش میکروب وجود داشت!

بسته بندی شیرینگ
بسته بندی معمول در صنعت کنسرو ذرت تایلندی، انقباض است که در این حالت قوطی ها توسط پلاستیک شفاف زیر حرارت هوای گرم به 12 قطعه خرد می شوند.

قرنطینه کنسرو ذرت شیرین برای مدت معین
محصولات غذایی پس از تولید نیاز به قرنطینه شدن در انبار محصول برای مدت معینی دارند و در صورت عدم مشاهده آلودگی میکروبی باید در بازار مصرف شوند. وجود آلودگی میکروبی در قوطی ها را می توان به صورت قوطی بادشده، سوراخ شدن آنها و موارد دیگر مشاهده و تشخیص داد. مدت زمان قرنطینه حدود دو هفته است.

محصول آماده فروش را به انبار محصول ارسال کنید
در پایان دوره قرنطینه، محصول برای فروش به انبار محصول تحویل داده می شود.

تولید کنسرو ذرت در کشورهای جهان
بر اساس اطلاعات به دست آمده، آمریکا با 31.3 درصد، چین با 23.8 درصد و برزیل با 8.1 درصد از تولید جهانی ذرت و کنسرو ذرت 5 کیلویی، مهمترین کشورهای تولیدکننده ذرت در جهان بودند.

این سه کشور حدود 63 درصد از تولید جهانی ذرت را به خود اختصاص داده اند.
در مورد ایران نیز داده های آماری نشان می دهد که بر اساس اطلاعات حدود 77 درصد ذرت مصرفی دام کشور وارداتی است. واردات تجاری ذرت شامل بریتانیا، اوکراین، چین، آلمان، اتریش، امارات، چین، آلمان، اتریش، برزیل، ترکیه، سنگاپور، سوئیس، عربستان سعودی، روسیه، هلند، هند و لتونی بود.

اما از آنجایی که ایران برای تولید در بخش دام و طیور وابستگی زیادی به ذرت وارداتی دارد، طبیعتا با توجه به تجربیات گذشته، در صورت افزایش قیمت جهانی کنسرو ذرت، این افزایش به کشور ما نیز منتقل خواهد شد. این موضوع باعث افزایش قیمت نهاده های تولید گوشت در کشور نیز می شود.

  • منابع:
    1. Production of canned corn
  • تبلیغات: 
    1. مردی با استفاده از نبات بنزین درست کرده است!
    2. 5 تکنیک جدید برای امید به زندگی بیشتر!
    3. تاثیر استفاده از نخود در ذوب کردن شمش طلا!
    4. بزرگترین زیره جهان به اندازه خربزه مشهدی