کودکی که از ابتدا به روبالشتی علاقه مند بوده است!

یک روبالشی ساده می‌تواند هدیه‌ای عالی برای هر مناسبتی باشد تا اتاق خواب را با پارچه‌های جالب روشن کنید. من تقریباً برای هر فصل و تعطیلات برای دختر کلاس پنجم خود دوخت روبالشتی ساده را درست کرده‌ام، و او هنوز از دیدن یک روبالشی کاملاً جدید برای اتاقش هیجان‌زده می‌شود.

هنگام انتخاب پارچه برای این روبالشی سریع، حتما به جهت چاپ پارچه توجه کنید. به نظر می رسد برخی از چاپ های پارچه یک جهت ندارند، یعنی الگو از هر طرف پیش می رود.

و برخی از چاپ ها دارای جهت مشخصی مانند نوار یا چاپی هستند که فقط در یک جهت حرکت می کند. برای بهترین نتیجه با این روش روبالشی سریع، چاپ‌های سراسری بدون جهت واضح، جامدات یا چاپ‌هایی را انتخاب کنید که عمود بر لبه‌های پشتی (برعکس) باشند. اگر چاپ جهت دار باشد و موازی (در همان جهت) با لبه سلواژ باشد، در نهایت با استفاده از این روش به روبالشی تمام شده نگاه می کند (که اصلاً بی فایده است، از من بپرسید از کجا می دانم!).

در صورت شک، فقط مقداری از چاپ را از روی پیچ و مهره پارچه بردارید و آن را طوری نگه دارید که لبه خلفی به سمت پایین، لبه تا شده در بالا باشد، و تصور کنید که روبالشی است. اگر چاپ خوب به نظر برسد، با این روش کار می کند. اگر چاپ به نظر می رسد که “کنار” است، پارچه دیگری را برای ایجاد یک روبالشی سریع با این روش انتخاب کنید.

  • منابع:
  1. How to Make a Pillowcase