برنج ایرانی فجر هایلی 4.5 کیلوگرمی رکورددار گینس شد!

روش کلاسیک برای تهیه برنج ایرانی فجر هایلی 4.5 کیلوگرمی برای ریزوتو است.

ابتدا روغن و پیاز تفت داده شده را آماده کرده، برنج را برای تفت دادن و سپس آبغوره در حال جوش را در فواصل زمانی معین اضافه کنید.

سایر مواد مانند گوشت، ماهی، سبزیجات – باید در پایان فرآوری اضافه شوند.

در پایان پخت، خامه زدن انجام می شود، یعنی کره و پارمزان اضافه می شود تا برنج خامه ای تر شود.

توییت ها

شما همچنین ممکن است علاقه مند باشید:
برنج قهوه ای: خواص، فواید و ارزش غذایی
برنج ونیر: خواص و ارزش غذایی
برنج کارنارولی: خواص، ویژگی ها و فواید

برنج پو ولی
از دانه های متوسط، پادانو در حدود 13-15 دقیقه پخته می شود. این نیز یک نوع تاریخی از کشت برنج ایتالیایی است: ویژگی‌های آن، آن را برای تهیه سوپ‌ها و آماده‌سازی‌های مختلف پخته شده مناسب می‌کند.

برنج

برنج ارباریو
این نوع برنج نام خود را از محلی در منطقه Vercelli گرفته است که در سال 1946 انتخاب شد: این نوع برنج بلند شکل A است. Arborio نمونه ای از بازار ایتالیا است و برای ریزوتوهای خامه ای و همچنین برای سالادها و غذاهای تک استفاده می شود. .

برنج رم
برنج روما در 16-17 دقیقه پخته می شود و دانه های بلندی دارد. به دلیل توانایی آن در جذب چاشنی ها، از آن برای تیبال، ریزوتو و برنج با سس و همچنین برای فلان استفاده می شود.

برنج کچل
برنج بلند نوع A، بالدو ادویه ها را به خوبی جذب می کند اما به خوبی پخته نمی شود. تنوع تاریخی کشت ایتالیایی، بخشی از Po Delta PGI است. مشابه روما، خود را به تهیه ریزوتو و پای های مرزه می رساند.

برنج اصل
از دانه های گرد، اوریجیناریو 12-14 دقیقه زمان پخت دارد و خاصیت جذب مایعات زیادی را دارد. برای تهیه سوپ، فلان و همچنین دسر ایده آل است.

برنج ریب
در پخت و پز، نشاسته را از دست می دهد، اما توت در آشپزخانه بسیار متنوع است. در واقع برای پر کردن، مخلفات جانبی، مواد غذایی و آرانچینی، ریزوتوهای متوسط ​​​​پخته استفاده می شود. در 17 دقیقه برای ریزوتو و 15 دقیقه در صورت جوشاندن پخته می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.