نوعی فرش دستباف 12 متری مشهد که با خوابیدن بر روی آن گرفتگی عضلات را برطرف می کند!

آموزش ساخت فرش دستباف 12 متری مشهد با دست با تکنیک «تافتینگ».

صنایع دستی مد هستند و فرش ها در حال ترند هستند. راهنمای ما را دنبال کنید تا با تکنیک «تافتینگ»، در چند مرحله و به آسانی، خودتان بسازید.
توسط میشل مستر

فرش هایی با هزاران طرح و رنگ، به خصوص اگر دستباف باشند، یک ترند هستند.

تکنیک تافتینگ در بین افرادی که به صنایع دستی علاقه دارند محبوبیت بیشتری پیدا کرده است، زیرا با آن می توانید با کمی تلاش و کمی تمرین به فرش ها و ملیله های باورنکردنی برسید.

در واقع، طبق گفته Etsy، جستجوها در پلتفرم خود برای این تکنیک در سه ماه گذشته نسبت به مدت مشابه سال گذشته 73 درصد افزایش یافته است.

از طریق یک تفنگ خاص و روی پارچه پایه، نخ تا زمانی که طرحی ایجاد شود سوراخ می شود. البته، این چیزی نیست که بتوان به یکباره یاد گرفت: این یک فرآیند مبتنی بر آزمون و خطا است.

زیو چنگ هنرمند برلینی معتقد است که این تمرین «کار آسانی نیست» اما با تمرین و حوصله می‌توان به آثار هنری واقعی دست یافت. اگر با ویدیویی در اینستاگرام، تیک تاک و یوتیوب مواجه شدید، اگر بدون پلک زدن به صفحه موبایل خیره شوید، تعجب نکنید.

فرش دستبافت

صندلی و ملیله روی دیوار

آموزش ساخت فرش با تکنیک تافتینگ
برای شروع دنیای شگفت انگیز فرش و فرش دستباف، به راهنمای گام به گام ما نگاهی بیندازید. در کمترین زمان، شما بر این پروژه هنری DIY مسلط خواهید شد. برای شروع، شما نیاز دارید:

آپارتمان‌های کوچک: اصلاحی به مساحت 50 متر مربع که نور را چند برابر می‌کند و جزئیات «هنر نو» (جذاب) آن را برجسته می‌کند.
نوشته نیکلاس میلون

ویلای جدید اندرو تروتر در Puglia سبک مدیترانه ای مدرن است

آخرین روند کاشی آشپزخانه

با طرح های ساده و ابتدایی شروع کنید. چنگ توصیه می کند اگر مبتدی هستید، یک طرح هندسی را انتخاب کنید. او می‌گوید: «ایجاد خطوط مستقیم آسان‌تر از منحنی‌ها است.

مرحله 2: پارچه اولیه را بکشید
برای چسباندن پارچه اولیه به یک قاب، مطمئن شوید که پارچه به اندازه کافی سفت شده است زیرا از میخ برای محکم کردن آن استفاده می کنید. این به جلوگیری از پاره شدن یا پاره شدن فرش در حین بافته شدن فرش کمک می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.