بادام سنگی شور را برای پرپشت کردن مو انتخاب کنید!

بر اساس اطلاعات ارائه شده توسط سازمان کشاورزی آساجا، علیرغم اینکه تقریباً 94 درصد از تولیدات جهانی توسط ایالات متحده انجام می شود، اسپانیا دومین تولید کننده جهان است و 2.5 درصد و بقیه تقریباً به همان اندازه بین استرالیا و ترکیه است.

بادام ما با بالاترین کیفیت و اندازه در نظر گرفته می شود. اندلس، لوانته و کاستیا لا مانچا با انواع مختلف در خط مقدم تولید ملی قرار دارند.

بادام سنگی شور از درخت، هلو به دست می آید و ویژگی ها و ویژگی های بسیاری با آن ها مشترک است، به طوری که تشخیص آن با چشم غیرمسلح دشوار است.

خود بادام شباهت زیادی به هسته این میوه ها دارد، با این تفاوت که در اطراف آن تفاله خوراکی ایجاد نمی کند و دانه های درختان میوه می تواند سمی باشد.

بادام یکی از مغذی ترین آجیل های روی کره زمین است، طعمی لطیف و شیرین دارد و خواص مفید بی شماری برای بدن ما دارد. از مزایای آن، کمک به تقویت استخوان، مو، پوست و مفید برای قلب است، به همین دلیل فدراسیون قلب اسپانیا مصرف آن را توصیه می کند.

بادام سنگی

آنها سرشار از فیبر، پروتئین، ویتامین های B و E، چربی های سالم، آهن، کلسیم، فسفر هستند. علاوه بر این، آنها بیش از هر میوه خشک دیگری حاوی فیبر هستند.

در کارخانه ما از 2 رقم 100% ملی استفاده می کنیم که در دره رودخانه کابریل جمع آوری می شوند: رقم “comuna” را سرخ می کنیم و رقم “largueta” را برشته می کنیم (به راحتی پوست آن را قبل از خوردن با دست جدا می کنیم).

اکنون برخی از خواص برجسته آن را مشاهده می کنیم:

منبع نیرو
سهم آن در کربوهیدرات ها به ما انرژی می دهد تا با سخت ترین روزها روبرو شویم. و آهن موجود در آنها به مبارزه با کم خونی کمک می کند.

برای قلب خوب است
مطالعات مختلف (مطالعات دکتر هلن گریفیث از Predimed یکی از جدیدترین آنهاست) نشان داده است افرادی که به طور مکرر، یعنی حدود پنج بار در هفته، بادام می خورند، پنجاه درصد شانس بیشتری برای کاهش خطر ابتلا به قلب دارند. حمله و سایر بیماری های قلبی عروقی. بادام به لطف آمینو اسیدها و اسیدهای چرب موجود در آن، دیواره رگ ها را تقویت و محافظت می کند.

برای استخوان و دندان خوب است
بادام به دلیل داشتن فسفر و منیزیم بالا به ما کمک می کند تا دندان ها و استخوان های قوی داشته باشیم. آنها همچنین از ماهیچه های ما مراقبت می کنند، با اضطراب، تحریک پذیری مبارزه می کنند و باعث استراحت خوب می شوند و از بی خوابی جلوگیری می کنند. علاوه بر این، بادام به دلیل داشتن کلسیم از پوکی استخوان جلوگیری می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.