استفاده از شکلات نارگیلی در صنعت مد اروپا!

راهنمای شما از طریق دنیای شیرین شکلات

آیا چیزی رضایت بخش تر از باز کردن یک لقمه شکلات نارگیلی خوشمزه در پایان یک روز طولانی وجود دارد؟

این یکی از لذیذهای کوچک زندگی است. اما واقعا چقدر در مورد این خوراکی شیرین می دانیم؟ در پایان این مقاله، درک بهتری از انواع شکلات، نحوه ساخت آنها و تاثیر آنها بر سلامت ما خواهید داشت.

نگران نباشید، ما از کسی نمی خواهیم که عشق مادام العمر به شکلات را کنار بگذارد – فقط برای درک بیشتر آن!

“شکلات پخت” چیست؟ آیا هنوز می توانم آن را بخورم؟
خوب، بله، شما می توانید، اما تلخ و احتمالا بسیار لذت بخش خواهد بود.

به همین دلیل است که شکلات به دو دسته اصلی تقسیم می شود: شکلات پختن و شکلات خوردن.

شکلات

شکلات پخت با آسیاب کردن مرکز دانه کاکائو برشته شده به حالت صاف و مایع به نام مشروب شکلاتی و سپس تبدیل آن به یک جامد ایجاد می شود.

در خالص‌ترین شکل آن تلخ، شیرین نشده (معروف به شکلات بدون شیرینی) است و در دستور العمل‌های پخت که در آن شکر جداگانه اضافه می‌شود، استفاده می‌شود.

بنابراین اکنون که شکلات پخت را پوشش دادیم، خوردن شکلات چیست؟ ساده. این به معنای واقعی کلمه همه انواع شکلات دیگر طبق انجمن ملی شیرینی پزی ها است.در مورد شکلات تلخ و نیمه شیرین چطور؟

آه، پسرعموهای ناهنجار خانواده شکلات. از نظر فنی، تلخ و نیمه شیرین زیرمجموعه های شکلات تلخ هستند و مرز بین پخت و خوردن شکلات ها را در بر می گیرند.

آنها اساسا در حال پختن شکلات با شکر افزوده هستند، و عجیب است که هیچ قانونی در ایالات متحده وجود ندارد که به طور قطعی این دو را از هم جدا کند.

اما اوضاع در اروپا متفاوت است. یک قانون اروپایی مستلزم آن است که انواع نیمه شیرین حاوی شکر بیشتر و نوشیدنی شکلات کمتری نسبت به انواع تلخ و شیرین باشد.

بنابراین دفعه بعد که می پرسید تفاوت چیست، فقط به یاد داشته باشید که “تلخ شیرین” احتمالاً تلخ تر است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.