با مصرف روزانه عرق گل گاوزبان بیماری را از خود دور کنید!

عرق گل گاوزبان را گیاه خیار یا گل گاوزبان نیز می نامند. یک گیاه زنبور یک ساله زیبا و کود سبز خوب (1 گرم در متر مربع).

از خانواده کلم و گیاهان حبوبات نیست و به همین دلیل برای تناوب زراعی بسیار مناسب است.

در زمستان تا حد مرگ منجمد می شود، اما به راحتی خود کاشت می کند. تمام قسمت های گیاه (ساقه، برگ و جوانه گل) با کرک های کوتاه پوشیده شده است. برای برگها، این امر برای هر دو قسمت بالا و پایین اعمال می شود. این گیاه به صورت مستقل رشد می کند.

چگونه می توان گل گاوزبان را در محصولات نانوایی ترکیب کرد؟
گل گاوزبان (Borago officinalis) که به نام گل گاوزبان نیز شناخته می شود، گیاهی یک ساله با گل های آبی-بنفش است. گلبرگ های این گیاه خوراکی بوده و می توان از آن برای تزیین نان و فرآورده های شیرینی پزی استفاده کرد و یا در محصولات گنجانید. چون برای گیاهان و ادویه جات استفاده می شود باید به طعم و دوز آن توجه دقیق داشت.

مانند گلبرگ های دیگر، آنها را نیز می توان شکر و خشک کرد. گل ها را قبل از استفاده در یخچال نگهداری کنید و ترجیحاً آنها را نشویید. شستشو ممکن است شکل گل را مخدوش کند.

عرق گل گاوزبان

این گیاه دارای گل های برازنده با گلبرگ های بیضی شکل و نوک تیز آبی-بنفش است. گلبرگ ها در اطراف یک قلب سفید با چند پرچم و بساک سیاه تشکیل شده اند.

هنگام غذا خوردن فقط گلبرگ ها را مصرف کنید. پرچم ها و قسمت های سبز گیاه می توانند طعم متفاوتی داشته باشند. طعم گلبرگ ها شبیه به خیار است، به همین دلیل است که این گیاه را گیاه خیار نیز می نامند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.