با مصرف روزانه لواشک خانگی هلو در کمتر از 3 هفته به وزن ایده آل خود برسید!

از سایر قسمت های جانبی گیاهان از جمله تخمدان مانند قاعده گل، دمگل، گل گل، کاسه گل، نهنج، تالاموس و گل آذین ایجاد شد.

لواشک خانگی هلو بدون فرآیند لقاح تشکیل می شوند، از این رو به عنوان شبه کارپ نیز شناخته می شوند. بهترین مثال از میوه های کاذب سیب است زیرا تغییراتی در تالاموس را نشان می دهد. نمونه های دیگر عبارتند از:

این میوه بومی مناطق نیمه گرمسیری و گرمسیری آمریکا، استرالیا و آفریقای جنوبی است. آنها سرشار از ویتامین A، ویتامین C و سایر الکترولیت های ضروری به علاوه مواد معدنی هستند. پوست چرمی با غدد روغنی حاوی گوشت خوراکی آبدار و ترش ترش است. به دلیل وجود اسید سیتریک کمی اسیدی هستند.

ابتدا در آسام، شمال برمه و همچنین در برخی مناطق چین رشد می کنند. آنها بسیار غنی از ویتامین C هستند در حالی که سایر مواد مغذی و مواد معدنی دارای محتوای چربی کم هستند. در میوه A. حاوی سطوح بالایی از فلاونوئیدها و روغن های ضروری است. اگرچه آنها به دلیل ترکیب کم کربوهیدراتی که دارند در برابر یخ زدگی مقاوم هستند، اما حتی در دمای معمولی که گیاهان دیگر به راحتی می توانند زنده بمانند، می توانند به راحتی یخ بزنند.

لواشک خانگی هلو

آنها بومی آسیای جنوب شرقی و اروپا هستند و ویتامین C فراوانی دارند. میوه ها تقریباً شبیه پرتقال هستند اما از نظر اندازه کوچکتر هستند. درختان و درختچه ها در باغ ها موجود است. به آن ماندارین-نارنجی نیز می گویند. میوه ای متشکل از اپی کارپ چرمی با اندوکارپ آبدار (بخش برچه) حاوی 10-5 دانه (اسپور بارور شده).

 

آنها بومی آفریقای جنوبی (گرمسیری-آفریقا) هستند. میوه ها سرشار از ویتامین های A، C و ویتامین B6 هستند. سایر موارد ضروری

همچنین سرشار از اسیدهای آمینه است. آنها حاوی یون های خاصی مانند منیزیم و پتاسیم هستند اما چربی و کالری کمی دارند. این میوه حاوی 92 درصد آب است که شما را هیدراته نگه می دارد و همچنین به کاهش فعالیت گونه های فعال اکسیژن (ROS) کمک می کند. فعالیت آنتی اکسیدانی دارد. در حالی که “هندوانه بی دانه” تری پلوئید است، یعنی کروموزوم های استاندارد 3X هستند که باعث عقیمی گیاهان می شود و رنگ آنها سبز تیره است.

خاستگاه آن ایران بوده و بومی ایران و سایر مناطق اطراف آن نیز می باشد. در برخی از مناطق جهان عمدتاً در نیمکره شمالی کره زمین با نام های جوز هندی و خربزه نیز شناخته می شود. در هند بیشتر در کشمیر و برخی دیگر از ایالت های مجاور یافت می شود. همانطور که از نام آن پیداست، کاستوری از کلمه kasturi-mrig گرفته شده است که دارای رایحه ای متمایز (بوی عضلانی) است. این میوه منبع خوبی از زآگزانتین، آلفا و بتا کاروتن است. ویتامین‌های D و E اجزای اصلی هستند و سرشار از آرژنین هستند.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.