خرید انواع رنگ های صنعتی | تولید و فروش عمده آن

یکی از مهم ترین پارامتر ها در جلب توجه مشتری، رنگ آمیزی کردن قطعات در بخش های تولید می باشد. رنگ کردن قطعات از دو جنبه حائز اهمیت است: یکی محافظت از قطعه و دوم افزایش طول عمر محصول. برای خرید انواع رنگ های صنعتی می توانید با شماره های درج شده در زیر خبر تماس حاصل فرمایید.

کارخانه های تولید رنگ صنعتی در کشور

رنگ آمیزی جزء یکی از مهم ترین بخش ها در فرآیند تولید یک قطعه می باشد. این مهم از دو جهت دارای اهمیت می باشد. اول از این جهت که رنگ آمیزی نهایی موجب جلب توجه مشتری در هنگام خرید محصول مورد نظر می شود. دومین اهمیت رنگ آمیزی، افزایش مقاومت محصول در برابر خوردگی، افزایش طول عمر و استحکام آن است. که این اهمیت وقتی بیشتر آشکار می شود که قطعه یا محصول مورد نظر بیشتر در معرض مواد خورنده باشد امروزه تقریبا در تمامی محصولات از رنگ های استفاده می شود.

به دلیل اهمیت رنگ در تمامی تولیدات از جمله صنعت، منسوجات، دارو، مواد خوراکی و… ناگزیر برای پاسخ به این احساس نیاز، کارخانه های بسیار زیادی اقدام به تولید انواع رنگ های صنعتی در کشور نموده اند. تا علاوه بر تامین نیاز صنایع داخلی به رنگ صنعتی، بخشی از تولیدات این محصول نیز راهی بازار صادرات می شود.

برای خرید انواع رنگ های صنعتی می توانید به نماینگی ها معتبر و مراکز بزرگ پخش رنگ مراجعه کنید.

انواع رنگ های صنعتی

رنگ صنعتی از ترکیب مواد شیمیایی مختلف و در کارخانه های صنعتی تولید می شود. که بعنوان پوشش حفاظتی جهت پیشگیری از خوردگی و ساییدگی در صنایع مختلف بکار می رود.

رنگ هوا خشک (آستری_رویه)

این محصول دارای خاصیت مکانیکی_فیزیکی خوبی بوده و بر اساس رزین آلکیدی در طیف های متنوع تولید می شود و بر روی سطوح مختلف از جمله سطوح فلزی، گچی، چوبی و… قابل استفاده است. سرعت خشک شوندگی این نوع رنگ متوسط است.

رنگ سریع خشک (آستری_رویه)

این نوع رنگ دوام بالا و مقاومت عالی در برابر شرایط جوی محیط را دارا می باشد. و بر پایه رزین آلکیدی متوسط روغن تولید می شود. از جمله ویژگی های این نوع رنگ می توان موارد زیر را نام برد:

  • خشک شدن سریع
  • براقیت و حفظ براقیت بالا
  • چسبندگی بسیار خوب
  • ایجاد ظاهر مطلوب
  • و…

رنگ اپوکسی پلی آمید (آستری_ میانه_ رویه)

این رنگ بر پایه دو جزء رزین اپوکسی و سخت کننده ی پلی آمید تشکیل شده است. خود پلی آمید بر پایه مواد ترموپلاستکی ساخته شده و گرما نرم است. این رنگ بر روی سطوح فلزی و غیر فلزی مورد استفاده قرار می گیرد. سخت کننده پلی آمید مقاومت بسیار عالی در برابر رطوبت دارد به همین دلیل توصیه می شود در محیط های مرطوب یا محیط هایی که بارندگی شدید صورت می گیرد از آن استفاده شود. از دیگر خصوصیات ان می توان به چسبندگی زیاد، مقاومت در برابر ضربه و فشار، مقاومت در برابر عوامل شیمیایی و… اشاره کرد.

رنگ اپوکسی پلی آمین (آستری_میانه_رویه)

این محصول به دلیل مقاومت بسیار بالایی که در برابر عوامل شیمیایی دارد بهتر است بعنوان لایه نهایی بر روی لایه آستری مورد استفاده قرار گیرد تا با ایجاد فیلم مناسب از سطوح در برابر خوردگی و زنگ زدگی محافظت کند. رنگ اپوکسی پلی آمین از ترکیب دو ماده رزین اپوکسی و سخت کننده پلی آمین تشکیل شده است. از آنجا که سطح تشکیل شده توسط آن بسیار مقاوم و سخت است در برابر عوامل مکانیکی نظیر خراش و سایش مقاومت بالایی از خود نشان می دهد.

و همچنین به دلیل مقاوت بالایی که در برابر عوامل شیمیایی دارند در رنگ آمیزی مخازن، خط لوله، انواع ماشین آلات و … کاربرد دارند. به دلیل این که رنگ اپوکسی پلی آمین در برابر تابش اشعه فرابنفش از مقاومت کافی بر خوردار نیست توصیه می شود از این رنگ در مواردی که تجهیزات در مکان های مسقف قرار دارند، استفاده شود.

رنگ سوله

رنگ سوله بعنوان یک لایه ضد خوردگی کاربرد بسیار وسیعی در رنگ آمیزی سوله ها و سازه های فلزی دارد. این رنگ بر پایه رزین آلکیدی تولید شده و حاوی رنگدانه های زینک فسفات، زینک کرومات و دیگر رنگدانه های ضد خوردگی می باشد که موجب مقاومت سطح در برابر عوامل جوی می گردد. رنگ سوله به دلیل چسبندگی بالایی که دارد بعنوان لایه اول بر روی انواع سطوح فلزی استفاده می شود.

رنگ اپوکسی آستر هوا خشک (آستری_رویه)

این رنگ بصورت تک جزئی بر پایه اسید های چرب هوا خشک و رزین اپوکسی اصلاح شده (اپوکسی آستر) تولید شده است یکی از مهم ترین خواص این رنگ خشک شوندگی سریع آن است. قدرت چسبندگی بالا، مقاومت جوی مناسب و انعطاف پذیری از دیگر خصوصیات این محصول می باشد. این محصول حهت استفاده بر روی فلزات کاربرد دارد.

رنگ کولتار اپوکسی

این نوع رنگ اپوکسی تقویت شده با رزین کولتار، و سخت کننده پلی آمید طراحی شده است. که جهت محافظت از سازه های فولادی که در معرض آب شور قرار دارند و سازه های دریایی که مستغرق در آب هستند و همچنین لوله های مدفون شده در زیر خاک مورد استفاده قرار می گیرند.

از جمله ویژگی های رنگ کولتار اپوکسی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مقاومت بسیار عالی در برابر مواد شیمیایی، مشتقات نفتی و آب شور
  • مقاومت در برابر نم زدگی و رطوبت
  • انعطاف پذیری بالا و مقاومت در برابر ضربه
  • مقاومت در برابر خوردگی و چسبندگی بالا

آستر های حفاظتی اپوکسی دو جزئی

رنگ آستر اپوکسی از دو جزء تشکیل شده است که با واکنش شیمیایی انجام شده بین اجزاء، فیلم بسیار مقاومی در برابر رطوبت، خوردگی و عوامل شیمیایی ایجاد می کند. از جمله ویژگی های این رنگ می توان به چسبندگی و انعطاف پذیری آن اشاره کرد. از این رنگ به عنوان لایه آستری در سیستم های چند لایه رنگ جهت محافظت از سطوح در برابر خوردگی مورد استفاده قرار می گیرد.

خرید عمده بهترین برند رنگ های صنعتی

رنگ

مرکز فروش رنگ صنعتی نسوز

تهیه مستقیم انواع رنگ صنعتی با نازلترین قیمت

9

  1. سلام،مطالبتون بسیار مفید و کامل بود،فقط برای خرید انواع رنگ های صنعتی از چه سایتی میتونم استفاده کنم؟

    • سلام خانم محدثه محمودی جهت بهرمند شدن از مشاوره مشاورین ما لطفا فرم مشاوره وفروش را تکمیل فرمایید.

  2. سلام وقت بخیر من رنگ عمده ای از شما خرید کردم. جنس بدی نداشت و کیفیت رنگ ها هم تعریفی نبود .لطفا رنگ های با کیفیتی تولید کنید .ممنون

  3. با عرض سلام و خسته نباشید خدمت مدیران محترم سایتهای گوناگون که با تنوع کارهاشون کار همنوع خود رو راحت کردن

    • سلام جناب امین براتی همه انواع رنگ ها از کیفیت خوبی برخوردار هستند جهت اطلاع بیشتر با شماره موجود در سایت تماس حاصل نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.