دوختن ست حوله سیلویا مخصوص ملکه هلند!!

ست حوله سیلویا عناصری از ملحفه حمام هستند که هرگز نمی توان آنها را از دست داد.

حوله یک عنصر ضروری است که بیش از هر چیز برای انجام صحیح و تکمیل تمام اقدامات پاکسازی بدن شما مورد استفاده قرار می گیرد. ما در Pescatore Home & Living مدل‌های مختلفی از حوله‌های حمام را انتخاب کرده‌ایم که نه تنها زیبایی، رنگ‌ها و الگوهای جذاب را در نظر می‌گیریم، بلکه کیفیت پارچه‌ها را نیز در نظر می‌گیریم.

شما می توانید هم یک حوله تکی و هم یک ست حوله بخرید و هم پارچه تری و هم پارچه نخی را که همیشه مواد مورد علاقه مشتریان ما بوده اند انتخاب کنید. اگر می‌خواهید یک هدیه اصلی بسازید و همچنین می‌خواهید آن حس شخصیتی منحصربه‌فرد را به حمام خود بدهید، ناآمادگی گرفتار نشوید و حوله زنانه یا مردانه را بخرید.

در کاتالوگ ما می‌توانید حوله‌های حمام یا ست حوله‌های حمام خود را بر اساس برندی که ترجیح می‌دهید انتخاب کنید، ما بهترین مارک‌های کتانی حمام را در بازار داریم.

ست حوله سیلویا

حوله های حمامی 350 گرم بر متر مربع، سبک، نرم و دارای جذب بهینه هستند.

بافتنی 3 ردیف – مناسب برای هتل ها، هتل ها
حوله های TessilHotel دارای الگوی معمولی 3 خطی هستند که عمدتاً توسط: هتل ها، تخت خواب ها و امکانات اقامتی استفاده می شود.

مقاوم در برابر شستشو: دوام تضمین شده برای ملحفه حمام
حداکثر دوام تضمین شده به لطف درزهای تقویت شده: حوله ها مانند سایر حوله های 400 و 450 گرمی بادوام و مقاوم در برابر شستشوی صنعتی هستند.

مشخصات
جنس پارچه: 100% پنبه تری.
وزن: 350 گرم بر متر مربع.
طرز کار: کلاسیک 3 خط.
مقاوم در برابر شستشو (حتی صنعتی).
انتخاب گسترده، موجود در 3 اندازه (حوله مهمان، صورت و دوش).

قیمت درج شده برای محصول تکی که می توان آن را به صورت تکی خریداری کرد، نیازی به حداقل سفارش نیست. اقلام به صورت تکی فروخته می شوند، مجموعه خود را به دلخواه بسازید!

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.