رونمایی از بزرگترین کلوچه فومن به قطر 10 متر در گیلان!

رقابت کلوچه فومن سالم با کیک های سنتی.. 4 دستور برای اجرای خانگی

اگر روزی 10 کیک در روز عید – کیک عید بخورید چقدر اضافه وزن خواهید داشت

می توان به جای آرد گندم از آرد جو دوسر یا بادام برای تهیه کیک های سالم برای تعطیلات استفاده کرد (گتی ایماژ)

اخیراً اصطلاح غذای سالم یا آنچه «غذای سالم» نامیده می شود، پدیدار شده است و در زندگی روزمره افراد زیادی مانند غذا، نوشیدنی یا ورزش برای نظم بخشیدن به زندگی تداعی شده است.

زندگی سالم با بسیاری از جزئیات روزانه تداخل پیدا کرده است، به خصوص زمانی که این جزئیات مربوط به مناسبت ها و اعیادی است که آداب و رسوم مختلفی دارند که برجسته ترین آنها «کیک عید» است که کیک کوچک آن معادل 300 کالری دارد.

این حاوی آرد، کره، شکر و شیر است، بنابراین لازم بود افراد سالم جایگزین‌های جدیدی برای کیک‌های سالم پیدا کنند که بعد از عید فطر نگران اندازه‌گیری وزن خود نباشند.

کلوچه فومن

انواع کیک های سالم با توجه به انواع رژیم های غذایی متفاوت است.

و قیمت انواع کیک های سالم بسیار بالاتر از قیمت کیک های معمولی است، بنابراین نیم کیلوگرم از آنها حدود 300 پوند مصری (16.22 دلار) قیمت دارد، و با این حال شما تقاضای زیادی از طرف علاقه مندان به زندگی سالم پیدا می کنید.

مصریان باستان از کتیبه های فراعنه در کیک استفاده می کردند که این عادت تا به امروز ادامه دارد و انواع کیک های سالم با توجه به انواع رژیم های غذایی متفاوت است.

روش تهیه کیک کتو بر اساس جایگزینی مواد کیک معمولی با سایر مواد کم کربوهیدرات است که برای کسانی که رژیم کتو دارند مناسب است.

مهم ترین موادی که استفاده می شود آرد بادام یا آرد نارگیل جایگزین آرد معمولی است و شکر به عنوان جایگزین شکر معمولی به آن اضافه می شود.می توان از شکر استویا یا شکر میوه استفاده کرد البته از کره طبیعی برای آن استفاده می شود.

صاحبان کتو، علاوه بر طعم رازیانه، بادیان ستاره ای یا دارچین، برای اضافه کردن طعم کیک طبیعی.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.