شیره انگور کیلویی 1401 در بازار شیراز به حراج گذاشته شد!

4. مبارزه با سرطان
شیره انگور کیلویی 1401 با خواص محافظتی در برابر خطر ابتلا به سرطان مشخص می شود، به ویژه به این دلیل که حاوی ترکیب شناخته شده رسوراترول است که تحقیقات نشان داده است که رابطه نزدیکی با مقاومت سلول های سرطانی به ویژه در موارد کولون، پروستات دارد. سرطان سینه و پوست

5. تقویت ایمنی بدن
مشخص شد که نوشیدن روزانه آب انگور در طی چند هفته ممکن است باعث افزایش قابل توجهی در تولید برخی از سلول‌های ایمنی در بدن شود، سلول‌هایی که بدن به آن‌ها نیاز دارد تا خطر وجود خطر را به او گوشزد کند و مقاومت خود را به سرعت شروع کند. .

6. جلوگیری از خطر لخته شدن خون
فواید آب انگور برای سیستم گردش خون به مواردی که قبلا ذکر شد ختم نمی شود، بلکه مصرف این آب میوه خوشمزه و مفید ممکن است احتمال لخته شدن و تشکیل لخته های خون را در داخل بدن کاهش دهد که این امر مهمی است که بدن را از شر آن دور می کند. بسیاری از مشکلات و بیماری ها

7. افزایش انرژی بدن
آب انگور حاوی درصد نسبتاً بالایی کربوهیدرات است که این آبمیوه را برای کسانی که می خواهند از راه سالم انرژی دریافت کنند، ایده آل می کند، بنابراین توصیه می کنیم صبح ها یک لیوان آب انگور بخورید، زیرا این به شما کمک می کند. سطح بالایی از فعالیت را در طول روز حفظ کنید.

شیره انگور

ارزش غذایی آب انگور
هر 100 گرم آب انگور حاوی موارد زیر است:

محتوای غذایی ارزش غذایی
کربوهیدرات 14.77 گرم
فیبر رژیمی 0.2 گرم
شکر 14.2 گرم
آب 84.51 گرم
آهن 0.25 میلی گرمبه افراد مبتلا به کم خونی توصیه می شود که آب انگور ننوشند، زیرا این آب می تواند بر توانایی بدن در جذب آهن تأثیر منفی بگذارد.
توصیه می شود دانه های انگور را دور نریزید و حتی پوست انگور را جدا نکنید، زیرا مواد ضد سرطانی عمدتاً در هسته و برگ انگور بیشتر از تفاله آن متمرکز است.
باید مراقب باشید که مقدار زیادی آب انگور ننوشید، زیرا سرشار از قند است و ممکن است باعث شوک قندی در شما شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.