کاغذ رول فیلتر هوا در اتاق های کاخ های سلطنتی!

در این بخش از مقاله می خواهیم تا در رابطه با کاغذ رول فیلتر هوا برای شما شرح دهیم پس تا انتهای این مقاله ما را همراهی نمایید.

کناره ها فقط به این دلیل که در طول فرآیند ساخت با غلتک های فولادی صیقلی تماس متفاوتی دارند بافت متفاوتی دارند.

به عنوان یک استثنا، فقط می توان فویل را با پوشش نچسب نام برد – همیشه روی یک ورق پخت با طرف مات قرار می گیرد.

فویل برای پختن غذا روی حرارت بالا ساخته شده است – حتی می توان از آن به جای ظروف در شرایط کمپینگ برای سرخ کردن گوشت یا سیب زمینی روی آتش استفاده کرد.

برخلاف کاغذ پوستی، این ماده از آتش نمی ترسد. فویل اغلب توسط خانم‌های خانه‌دار استفاده می‌شود که نسبت به پوسته‌هایی که در طول فرآیند پخت روی سطح ظرف ایجاد می‌شود، منفی هستند.

برای اینکه ماهی، پای، گوشت یا کاسه خیلی سرخ نشوند، باید از فویل یک نوع چادر درست کنید و بین آن و ظرف داخل آن حدود 2.5 سانتی متر فاصله بگذارید و مواد تکان نخورد. لبه ها را فشار دهید.

کاغذ رول فیلتر هوا

لایف هک: برای اطمینان از اینکه پای ها همیشه به طور یکنواخت پخته می شوند، یک فویل مربعی بردارید، آن را چهار بار تا کنید، وسط آن را ببرید و لبه ها را گرد کنید تا نوعی حلقه درست شود. سپس آن را باز کرده و روی کیک را بپوشانید. برداشتن فویل 20 دقیقه قبل از پایان کار امکان پذیر خواهد بود.

در دستور العمل ها، اغلب می توانید ببینید که فویل برای بسته بندی گوشت و سیب زمینی توصیه می شود تا در طول فرآیند پخت خشک نشوند.

اگر با ماهی و سبزیجات لطیف کار می کنید، این توصیه حتی بیشتر مرتبط است. به طور کلی، فویل یک سرباز جهانی است. تنها جایی که مطلقاً نمی توان از آن استفاده کرد، مایکروویو است، زیرا امکان آتش سوزی وجود دارد.

اگر فویل در دسترس نیست، می توانید آن را با کاغذ روغنی جایگزین کنید، اما به شرطی که پخت و پز در فر با دمای متوسط ​​فراهم شود. اما پختن یک ظرف روی گریل یا در اجاق کباب فقط شامل استفاده از فویل است – هیچ آنالوگ وجود ندارد.
3. کاغذ را فریز کنید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.