کشف جوراب شلواری ضخیم بچه گانه با قدمت 2000 ساله در چین!

جوراب شلواری ضخیم بچه گانه را بردارید و دهانه کوچکتر را با نخ و سوزن خیاطی به هم بدوزید. این روند را تکرار کنید تا از یک جفت جوراب شلواری قدیمی تا سه یا چهار جفت جوراب بدون نمایش استفاده کنید.

چگونه با پاهای پاپیونی و زانوهای زشت لباس بپوشیم

مهمانی نمایش تلویزیون سونی پیکچرز در لس آنجلس

هر کس بخشی از بدن خود را دارد که دوستش ندارد و این مناطق مشکل ساز می تواند هنگام لباس پوشیدن چالش هایی ایجاد کند. برخی از افراد پاهای خمیده ای دارند که وقتی استخوان های استخوان ران و درشت نی به سمت بیرون خم می شوند یا تا ران ها کشیده می شوند و بین زانوها فاصله ایجاد می شود، به وجود می آید. خوشبختانه، ترفندهای سبکی وجود دارد که به جلب توجه به سایر نواحی بدن شما کمک می کند.

جوراب شلواری

شلوار
انتخاب شلوار با فرم مناسب یک تاکتیک عالی برای پنهان کردن پایین تنه است. از شلوارهای کاپری و برمودا خودداری کنید زیرا طول این کتانی‌ها در نقاطی که می‌خواهید حواس‌تان را پرت کنید متوقف می‌شود. شلوار جین کش دار یا جوراب شلواری راه راه عمودی نیز سبک هایی هستند که باید از آن اجتناب کنید. درعوض، شلوارهای جامد را انتخاب کنید که بلند و گشادتر باشند.

دامن
از دامن های صاف که به زانو ضربه می زند خودداری کنید. آنها بلافاصله چشم را به ناحیه یو جلب می کنند

تو سعی میکنی پنهان کنی دامن های کوتاه و دامن های تنگ نیز توجه ناخواسته ای را به این منطقه جلب می کنند. گزینه مد بهتر یک دامن قد وسط ساق پا یا یک دامن بلند و پر است.

کفش
کفش مناسب را انتخاب کنید تا ظاهر پاهای خمیده را به حداقل برسانید. کفش های پاشنه بلند و کفش های پاشنه بلند توجه را به سمت انحنای بیرونی پا جلب می کنند، بنابراین از پاشنه بلند نوک تیز خودداری کنید.

کفش‌های تخت نیز به همین دلیل انتخاب بدی برای مد هستند، اما کفش‌های پاشنه میانی با پنجه گرد یا پنجه باز گزینه‌های عالی هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.